گنبد شیشه ای رشت ; 2 گنبد داخلی استین گلس ( سقف کاذب ) + فیلم

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبد شیشه ای رشت - کاژه

گنبد شیشه ای رشت با شیشه های ترئینی استین گلس ساخته شده و به عنوان سقف کاذب یک پروژه داخلی محسوب میگردد یعنی سقف نورگیر نیست و نیاز به نورپردازی دارد.

در این پروژه برای طبقات ساختمان 2 گنبد شیشه ای تیپ ساخته شد، قابل توجه معماران و سازندگان محترم که میتوانند به عنوان سقف کاذب یک گنبد شیشه ای استین گلس در تمامی طبقات در نظر بگیرند. یکی از ویژگیهای گنبد های داخلی موضوع نورپردازی آن میباشد، قبل از نصب گنبد شیشه ای رشت یک نورپردازی ساده پشت کار در نظر گرفته شد و با روشن کردن نور های این سقف کاذب خاص در 24 ساعت شبانه روز شما از زیبایی رنگ ، طرح و نقوش شیشه ای لذت میبرید.

گنبد شیشه ای رشت

قطر گنبد شیشه ای رشت 2 متر و ارتفاع آن 70 سانت و تعداد لته های آن 8 عدد میباشد. همانطور که در تصاویر ملاحظه میفرمایید ابتدا فریم نصب میگردد و شیشه ها یکی پس از دیگری در جای خود قرار میگیرند. در این گنبد شیشه ای بخش آب بند حذف گردیده و برای همین موضوع توانستیم از فریم فلزی ظریفتری در ساخت گنبد استفاده کنیم. از شیشه های استین گلاس در بخشهای دیگر ساختمان نیز استفاده میگردد، این شیشه ها گزینه مناسبی برای شیشه درب ورودی و یا یک پارتیشن شیشه ای به عنوان جدا کننده دکوراتیو هستند.

گنبد شیشه ای رشت

 

قبلا هم پروژه های داخلی توسط شرکت کاژه ساخته شده مثل گنبد شیشه ای بانک توسعه صادرات و یا گنبد شیشه ای زعفرانیه و همینطور گنبد شیشه ای منظریه از پرژه های هستند که در آن گنبد شیشه ای کار شده داخلی هستند و نیاز به آب بند نداشتیم.

گنبد شیشه ای رشت

 

گنبد شیشه ای رشت

ساخت گنبد های شیشه ای داخلی و تزئینی با تکنیک تیفانی و استین گلس

کاژه گنبد های شیشه ای متفاوتی را تا کنون طراحی و اجرا نموده است. گنبد های شیشه ای که بیشتر به عنوان نورگیر در ساختمان نقش ایفا کرده اند. البته گنبد هایی هم به عنوان سقف دوم و نیز اجرا نموده که در بالا چند نمونه از آنها ذکر گردید. اما میتوان از این گنبد شیشه ای به عنوان سقف کاذب هم استفاده نمود، مثلا در ورودی خانه با یک دایره 1.5 متری و ارتفاع 50 سانت میتوان یک سقف کاذب از شیشه و رنگ داشته باشیم و یا اینکه در مرکز سالن یک گنبد شیشه ای برعکس به عنوان لوستر داشته باشیم به نظر شما این یک ایده زیبا و دلنشین نیست؟

لطفا با مراجعه به صفحه فیلم های پروژه کاژه با بررسی دقیقتر پروژه ایده پردازی کنید و با درمیان گذاشتن ایده خود با تیم طراحی از اجرایی شدن پروژه اطمینان حاصل کنید تا بتوانیم به این شیوه طرحی از نور و رنگ را به منازل شما بیاوریم.

 

گنبد شیشه ای رشت

 

 

 

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته