گنبد شیشه ای کرمان ; ساخت با شیشه های تزئینی استین گلس

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبد شیشه ای کرمان - کاژه

گنبد شیشه ای کرمان به قطر 2 متر و با ارتفاع 70 سانت ساخته شده است. برای ساخت این گنبد شیشه ای از شیشه های تزئینی استین گلاس بهره گرفته شده است. گنبد شیشه ای کرمان سقف کروی نسبتا کوچک اما با متناسب و دلربا میباشد. در این سقف نورگیر شیشه ای از شیشه های رنگی متنوعی استفاده شده است. شیشه های رنگی آبی، قرمز و زرد به خوبی توسط طراح در طرح گنجانده شده است. این سازه کروی از 8 بخش متحدالشکل ساخته شده است.

گنبد شیشه ای کرمان

همانطور که میدانید شیشه استین گلاس یک شیشه دست ساز میباشد. مدت زمان ساخت چنین سازه ای و در همین ابعاد در کارگاه کاژه حدود دو هفته میباشد. برای اب بند نمودن این سقف نورگیر از نوعی پلی کربنات ویژه استفاده شده است. این نوع پلی کربنات از طول عمر بسیاری برخوردار است. در زیر بخشی از عکسهای پروسه نصب همین پروژه قرار داده شده است و همینطور فیلمی کوتاه از فرایند نصب گنبد شیشه ای کرمان نیز تهیه شده که میتوانید مشاهده کنید.

گنبد شیشه ای کرمان

گنبد شیشه ای کرمان - کاژه

گنبد شیشه ای کرمان

 

پارتیشن شیشه ای اداری یکی از خدمات ویژه شرکت کاژه

کاژه در بخشهای مختلف ساختمان فعالیتهای متنوعی را در دستور کار خود دارد. این سازمان با در دست داشتن تیمی مجرب در بخش پارتیشن شیشه ای اداری با شرکتها و سازمانهای بسیاری همکاری مستمر دارد. همینجا از شما دعوت میگردد با مراجعه به صفحه اصلی سایت کاژه با خدمات دیگر این سازمان نیز آشنایی بیشتری پیدا کنید.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *