شیشه درب ورودی ساختمان سعادت آباد میدان کاج – ساخت با شیشه های استین گلاس ( استیند گلس )

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

شیشه درب ورودی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، برای استفاده از شیشه درب ورودی ساختمان گزینه های بسیاری پیش روی ما قرار دارند که در این میان شیشه های استین گلاس ( استیند گلس ) از محبوبیت ویژه ای نزد ساختمان سازان و دکوراتور ها برخوردار است. شیشه استین گلس کاربرد های فراوانی در دکوراسویون دارد که از آنها میتوان سقف های نورگیر ، گنبد شیشه ای ، بک لایت ها و … نام برد.

شرکت کاژه با داشتن کارگاهی مجهز به شیشه گری و برخورداری از هنرمندان چیره دست توانسته است خط تولیدی در این سبک از شیشه گری ایجاد نموده و با پروژه های متعددی در سطح کشور خدمات بینظیری در سطح حرفه ای به هم وطنان ارائه دهد.

شیشه درب ورودی ساختمان - پروژه سعادت آباد میدان کاج
شیشه درب ورودی ساختمان – پروژه سعادت آباد میدان کاج

 

شیشه های درب سه لنگه سعادت آباد میدان کاج خیابان یکم

شیشه درب ورودی ساختمان خیابان یکم میدان کاج سعادت آباد از شیشه استین گلس ساخته شده و طرح انتخابی نیز از طرح های پر کاربرد شیشه های استین گلاس میباشد. در هر 3 لنگه از یک طرح واحد استفاده شده که هارمونی آن حفظ گردد.

شما میتوانید برای اتنخاب طرح شیشه ورودی ساختمان خود از طرح های موجود و پر کاربرد داخل سایت استفاده نموده و یا از طراحان شرکت کاژه بخواهید که طرحی مناسب با معماری ساختمان شما طراخی شود از درب های طراحی شده مناسب معماری ساختمان میتوان از پروژه درب شیشه ای چیتگر و یا درب شیشه ای با چارچوب فلزی فرمانیه نام برد .

شیشه درب ورودی ساختمان - پروژه سعادت آباد میدان کاج
شیشه درب ورودی ساختمان – پروژه سعادت آباد میدان کاج

کاژه برای آشنایی بیشتر کاربران با نحوه عملکرد و اجرای کار، از برخی از پروژه های انجام شده این شرکت فیلم های کوتاهی تهیه نموده است که در همینجا از شما دعوت میگردد که از این پروژه های در صفحه فیلم های کاژه دیدن نمایید و ما را از رهنمود های خود در این مسیر بهرمند سازید.

شیشه درب ورودی ساختماه - پروژه سعادت آباد میدان کاج
شیشه درب ورودی ساختماه – پروژه سعادت آباد میدان کاج

 

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته