ایده ای برای آینه کاری در سرویس های بهداشتی

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

ایده ای برای آینه کاری در سرویس های بهداشتی

 همگان نیک می دانیم که وجود آینه در سرویس های بهداشتی منازل یک ضرورت است که نمی توان آن را نادیده گرفت. اولین وظیفه آینه انعکاس تصویر فرد به خودش است که طبیعتا بیشترین کاربرد آن پس از اتاق تعویض لباس، در حمام یا دستشویی منازل است.اما این بدان معنا نیست که ضرورتی برای طراحی و استفاده از سبکهای مختلف آینه دکوراتیو وجود ندارد. به جای تعبیه یک آینه معمولی با قاب های از پیش آماده شده، بی نهایت شیوه و سبک های زیبا برای آینه کاری در مکان های مختلف وجود دارد که می تواند تنوع و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید آینه کاربردی در سرویس های خود را به بهترین شیوه طراحی کنید تا آن را از یک شی صرفا کاربردی به یک اثر هنری تبدیل کنید.

مهم نیست که تازه در حال ساخت منزل هستید و یا قصد بازسازی آن را دارید، اگر سرویس های مشترک حمام و دستشویی دارید و یا هر کدام از سرویس های شما جای مکفی برای طراحی دارند به طرحی همچون عکس بالا فکر کنید. شما و یا مشاور طراحی شما قطعا برای دیوارهای حمام و یا دستشویی اقدام به انتخاب کاشی یا سرامیک های زیبا و متنوع می کنید تا فضا را از یکنواختی خارج کرده و به آن زیبایی تزریق کنید. در این صورت به جای استفاده از یک جام آینه بزرگ که زیبایی های احتمالی کاشی های دیوار ها را مخفی می کند و هزینه های هنگفت شما در تزئین دیواره ها را بلا استفاده پشت آینه رها می کند، از تعدادی آینه با اشکال هندسی استفاده کنید تا هم طراحی خاصی به محیط داده شود و هم تزئینات و طراحی های دیوارها به چشم بیاید. در این شیوه با توجه به طراحی های کلی یا نقوش و رنگ استفاده شده در کاشی های دیواره ها امکان انتخاب اشکال هندسی متفاوت و نصب آن در محل مورد نظر وجود دارد. به این ترتیب هم به فضای سرویس های خود جانی تازه داده اید و هم از امکان استفاده همزمان اعضای خانواده از تعدادی آینه را فراهم کرده اید. به این ترتیب دیگر لازم نیست اگر شما در حال اصلاح صورت خود هستید، فرزند شما برای شانه کردن موهای خود به انتظار بنشیند و یا همسر شما برای استفاده از لوازم آرایشی شما را از طولانی شدن اصلاح صورت ملامت کند.

گروه هنری کاژه که از متخصصین مربوط به طراحی داخلی و هنر آینه کاری بهره می برد می تواند ضمن ارائه مشاوره های مختلف برای منازل شما، ایده ها و طرح های خاص شما را در زمینه ی آینه دکوراتیو، با بهترین کیفیت و در کمترین زمان در محل مورد نظر شما اجرا کند.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته