استفاده از تکنیک استیند گلس در درب ها و پنجره ها

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

در و پنجره، عضوهای جدانشدنی هر ساختمانی هستند و نمی توان بنایی را یافت که فاقد در یا پنجره باشد. درها و پنجره ها، بیشتر استفاده ی عملکردی دارند و کم تر پیش می آید که کسی به عنوان مولفه های دکوراتیو به آن ها نگاه کند. اما در عین حال باید توجه کنیم که در ها و پنجره ها دائما جلوی چشم ما هستند و اگر زیبا و دکوراتیو باشند، به خوبی می توانند باعث زیبایی دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر شوند و ضمنا نشان دهنده ی زیبایی شناسی و سلیقه ی صاحب خانه و یا محیط مورد نظر باشند. استفاده از تکنیک استیند گلس در ساخت درها و پنجره ها، این امکان را به شما می دهد که درها و پنجره های معمولی را، تبدیل به سازه های دکوراتیو کنید و بر زیبایی محیط مورد نظرتان بیافزایید. حال می خواهیم با مزایای استفاده از درب و پنجره ی استیند گلس آشنا شویم و کاربرد آن ها را در اماکن مختلف بررسی نماییم.

 

 

مزایای استفاده از درب و پنجره ی استیند گلس

در ها و پنجره ها، به منظور راه ورود و خروج هوا و نور به داخل محیط و همچنین امکان رفت و آمد به فضای مذکور استفاده می شوند. حال اگر به سراغ تکنیک استیند گلس رفته و در ساخت درب و پنجره از آن استفاده کنیم، علاوه بر عملکرد های فوق، زیبایی و غنای حسی را نیز به محیط اضافه می کنیم. چه بسا افرادی که به جای استفاده از پرده های پارچه ای پوشاننده، از شیشه های استیند گلس برای پنجره های خود استفاده می کنند و زیبایی محیط خود را دو چندان می نمایند. این شیشه ها نور خوشید را در رنگ های متنوع، در فضا پخش می کنند و احساسی متفاوت را در افراد رقم می زنند. در مورد درهای داخلی نظیر درب آشپزخانه و یا بعضی اتاق ها و همچنین درب ورودی خانه های ویلایی نیز می توان از تکنیک استیند گلس استفاده کرد و بر کیفیت فضا افزود. بدین ترتیب درب و پنجره ی معمولی یک خانه یا یک فضای اداری تجاری، که بعضا حتی نقطه ضعف یک دکوراسیون داخلی هستند، تبدیل به نقطه ی قوتی در محیط مورد نظر شده و تمامی نگاه ها را به خود جلب می کنند.

 

 

مقاومت و استحکام درب و پنجره ی استیند گلس

شاید برخی افراد به اشتباه تصور کنند که این شیشه ها جنبه زینتی دارند و به خاطر زیبایی و ظرافتشان، از استحکام کمی برخوردارند. در صورتی که این تصور غلط است و باید بدانید که شیشه های استیند گلس عایق حرارتی و عایق صدای بسیار خوبی هستند و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشند. بدین ترتیب با خیال راحت می توانید در ساختمان های خود از این تکنیک بهره برده و جلوه ای از شکوه و زیبایی معماری ایرانی را در فضاهای خشک و یکنواخت امروزی پدید آورید.

شرکت دکوراسیون کاژه که دارای سابقه ای طولانی در این عرصه است، با ارائه ی طرح های بسیار زیبا برای درها و پنجره ها، محیطی متفاوت را برایتان رقم خواهد زد که تمام نگاه ها را به سمت خود جذب کرده و خانه یا محیط کار شما را منحصر به فرد می نماید. با مراجعه به سایت این مجموعه، می توانید پروژه های مختلفی را که با استیند گلس ها اجرا شده اند، مشاهده کنید و متناسب با محیط خود، از آن ها ایده بگیرید.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته