استفاده از آینه آنتیک و پتینه شده در حمام

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

استفاده از آینه آنتیک و پتینه شده در حمام

وجود آینه در حمام غیر قابل انکار است، اما الزامی برای داشتن فقط یک جام آینه ساده و بدون طراحی در حمام وجود ندارد. ح مام هم همچون دیگر اجزای یک خانه قابلیت طراحی دکوراتیو دارد و برای این امر از تک‌تک عناصر موجود در حمام می‌شود استفاده کرد. آینه از جمله عناصر موجود در حمام است که برخلاف تصور عامه قابلیت طراحی و هم آهنگی با دیگر اجزای حمام را دارد.
آینه حمام را می توان به گروه های مختلف تقسیم کرد: آینه های رؤیایی، کابینت های آینه و آینه‌های دیوار؛ اما وقتی که ایده های طراحی حمام می آید، نباید نگران باشید که آینه حمام شما متعلق به کدام گروه است. آنچه واقعاً مهم است آینه‌ای زیبا و کارآمد است که با دکور حمام شما مطابقت داشته باشد و مهم‌تر از همه اینکه شما هم آن را دوست دارید.
گروه هنری کاژه از جمله گروه هایی است که قادر به طراحی و ساخت آینه و آینه کاری در شکل ها و فرم های مختلف است. این گروه که از متخصصان خلاق و هنرمندان زبده‌ی این رشته بهره می‌برد تا کنون محصولات و پروژه های بسیاری را در خصوص آینه کاری ارائه داده است.

برای طراحی و ساخت آینه مورد نیاز در حمام شیوه های متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید از انواع آینه پتینه شده است که زیبایی و وقار خاصی به حمام می‌بخشد. پتینه هنر رنگ آمیزی و کهنه کردن هر شیء قابل رنگ کردن است. بدین ترتیب وسیله کاربردی آینه تبدیل به اثری هنری می‌شود که وجهه کاربردی خود را حفظ کرده است. در این شیوه که در تصویر مشاهده می کنید، جام یکپارچه آینه به مربع های متعددی تقسیم و برش داده می شود. سپس در تکه توسط هنرمند پتینه کار، رنگ آمیزی و پتینه کاری می شود. سپس تکه های پتینه شده آینه در قابی بزرگ کنار هم قرار گرفته و چسبانده می شوند. به این ترتیب فرم جام اولیه آینه دوباره شکل گرفته می شود با این تفاوت که حالا هر بخش آن به صورت مجزا رنگ آمیزی شده است.
این محصول با استفاده از خاصیت های پتینه، حس کلاسیک و شیک بودن را تومان القا می کند و به محیط حمام وقار خاصی می بخشد. اگر مانند تصویر از وان حمام بهره می برید، بهترین مکان ممکن برای نصب این محصول دیوار پشت وان است. در غیر این صورت دیوارهای جانبی دوش حمام می تواند برای استقرار این اثر مناسب باشد.
اگر در حال ساخت منزل و یا بازسازی و نوسازی آن هستید، برای مشاوره و اطلاع از محصولات مربوط به آینه و هنر آینه کاری حتما با کاژه تماس بگیرید.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته