مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار بروزرسانی 2018

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار

پارتیشن های شیشه ای در دفاتر کاری مزایای غیر قابل انکاری را ارائه می کنند، با این حال، بحث های زیادی در مورد مزایا و معایب استفاده از پارتیشن های شیشه ای در دفتر کار وجود دارد. در حالی که بعضی از مدیران بر این باورند که با جدا کردن کارکنان خود و به حداقل رساندن اختلالات و حواس پرتی های سایر همکاران، می توانند به بالاترین کارایی دست یابند، بعضی دیگر عقیده دارند برای رسیدن به حداکثر بهره وری، یک محیط پر جنب و جوش و تعاملی، کاملا حیاتی است.


گذشته از این موضوع، پارتیشن های شیشه ای اداری مزایای بیشماری دارند که در لیست زیر‌ چند نمونه از آنها بیان شده است:

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار
مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار



بهبود بهره وری

 

نصب پارتیشن شیشه ای در دفاتر کاری، افزایش بهره وری را در بین کارکنان به دنبال دارد. وقتی کارکنان بدانند که ممکن است تحت نظارت دائمی قرار گیرند، کار را به شیوه بهتری انجام می دهند. علاوه بر کاهش تنبلی در دفتر کار، پنل های شیشه ای شفاف، کارمندان را به پاسخگو بودن تشویق می کنند که هر دوی این موارد به بالا بردن سطح بهره وری کمک می کنند. نصب پارتیشن شیشه ای همچنین به کاهش آلودگی صوتی در محل کار کمک می کند، زیرا آنها تا حدودی عایق صدا هستند و باعث ایجاد تمرکز می شوند و بهره وری را بهبود می بخشند.


انعطاف پذیری

بزرگترین منفعت مالی در نصب پارتیشن شیشه ای، میزان انعطاف پذیری آن است.
در حالیکه تغییر دادن یک اتاق با دیوارهای سنتی، کاری سخت و پر هزینه است، شما می توانید به راحتی پارتیشن های شیشه ای را حذف کنید و یا آنها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید، که این مورد در مواقعی که می خواهید فضایی را به دفتر خود اضافه کنید، بسیار کاربردی است.
پارتیشن های شیشه ای به راحتی صدمه نمی بینند، بنابراین شما هزینه های اضافی برای تعمیر آنها متحمل نخواهید شد. از طرفی شما همیشه می توانید طراحی دکوراسیون داخلی محل کار خود را بر حسب نیاز و شرایط تغییر دهید.

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار
مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار



نگهداری آسان

 

اگر چه ممکن است به نظر نرسد اما نگهداری و تمیز کردن پارتیشن شیشه ای نسبتا آسان است چرا که شما همیشه می توانید با استفاده از یک محلول شیشه پاک کن، صفحات شیشه ای را به سرعت تمیز کنید. اگر چه شما می توانید از همین روش برای تمیز کردن پنل های شیشه ای کار شده نیز استفاده کنید، بهتر است برای آنها از پارچه های مایکروفایبر کمک بگیرید.


کارآمدی

با نصب پارتیشن شیشه ای در دفاتر اداری، نیاز به لامپ های الکتریکی به ویژه در طول روز بسیار کاهش می‌ یابد. کاهش وابستگی به روشنایی مصنوعی، که اغلب استفاده از آن پرهزینه است، مقدار مصرف انرژی را کاهش می دهد و موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود.

صرف نظر از مزایای مالی آن، مصرف کم انرژی، تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد. به همین ترتیب، پارتیشن های شیشه ای اداری باعث افزایش بهره وری انرژی می شوند.

 

روشنایی بیشتر

 

هنگامی که درباره اماکن کاری سخن می گوییم، کمبود نور طبیعی یکی از بزرگترین مشکلات است، به ویژه از آنجا که اغلب باعث کاهش کارایی در محیط کار و خستگی کارکنان می شود.
با این حال شما می توانید سلامت جسمی و روحی کارکنان خود را با ایجاد تغییراتی در محل کار خود و وارد کردن نور بیشتر بهبود بخشید. نصب پارتیشن های شیشه ای در دفتر کار یکی از بهترین راه ها برای بهره بری از نور خورشید به میزان کافی است.

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار
مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار


حریم خصوصی

بر خلاف باور عمومی، نصب یک پارتیشن شیشه ای لزوما با حفظ حریم خصوصی متضاد نیست. وقتی که به نصب پارتیشن های شیشه ای می پردازیم، بسیاری از مردم ناامید می شوند زیرا نمی خواهند امنیت خصوصی کارکنان خود را از بین ببرند.
استفاده از شیشه های مات در پارتیشن ها، علاوه بر حفظ حریم خصوصی، مزیت بهره بردن از نور طبیعی را فراهم می کند.


ارزش زیبایی شناسی

 

با افزایش رقابت در دنیای امروز، بدست آوردن مشتریان جدید هر روز سخت تر می شود. از این رو، کارایی یک شرکت برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان جدید، امری ضروری است. بی تردید پارتیشن های شیشه ای ظاهری شیک وزیبا را برای محل کار شما به ارمغان می آورند. با انجام کارهای مختلفی که می توان روی آنها طراحی کرد، مانند نقاشی و قلم زنی، پارتیشن های شیشه ای ظاهری کاملا مدرن را ارائه می دهند و می توانند تقریبا در هر محل کاری مکمل محیط باشند.

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار
مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محل کار

ماندگاری

با استفاده از شیشه هایی با ضخامت استاندارد برای پارتیشن ها، مطمئنا آنها در برابر ساییده شدن و صدمه دیدن در اثر استفاده روزمره، مقاوم خواهند بود. به همین ترتیب استفاده از پارتیشن های شیشه ای می تواند برای مدت زمان بسیار طولانی با مراقبت و نگهداری مناسب ادامه یابد.

اگرچه ممکن است تصمیم گیری برای انتخاب نوع شیشه، با وجود انواع متعدد آنها سخت باشد، نکته مهم توجه به حس و ظاهری است که شما می خواهید با نصب پارتیشن شیشه ای به دفتر خود بدهید.

با افزایش گزینه های مختلف برای طراحی، پارتیشن های شیشه ای در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب برای استفاده در مکان های اداری هستند.

مقالات خواندنی: 

پارتیشن استیندگلس

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته