گنبد شیشه ای لار ; شهرستان لارستان ساخت 2 گنبد شیشه ای استین گلس برای مجتمع تجاری

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبد شیشه ای لار

گنبد شیشه ای لار با شیشه های رنگی و با تکنیک استین گلس ساخته شده است.

دو گنبد شیشه ای به قطر 3.50 متر و ارتفاع 1.20 برای مجتمع تجاری در شهرستان لارستان ساخته شد که هر کدام در ابتدای دو ورودی مجزا از هم قرار گرفتند. در گنبد های شیشه ای لار از شیشه های رنگی قرمز، آبی، سبز و زرد استفاده شده است.

در گنبد های شیشه ای استین گلس هم میتوان از شیشه های رنگی استفاده نمود و هم از شیشه هایی که فقط با فت دار هستند. شیشه استین گلس و یا تیفانی برای اینکه در یک طرح یکپارچه گردد نیاز به جوش خوردن توسط فلزی به نام لدکیم دارد. در گنبد شیشه ای لار شیشه هایی که طبق طرح قبلا بریده شده توسط هنرمند با لدکیم کنار هم منتاژ گردیده. این کار در کارگاه کاژه انجام میشود و پس از اتمام ساخت شیشه ها به همراه فریم فلزی گنبد به محل پروژه انتقال میابد.

 

 

 

 

 

گنبد شیشه ای استین گلس یا سقفی نورگیر با شیشه های تزئینی دست ساز

گنبد شیشه ای استین گلس سقفی نورگیر با شیشه های تزئینی دست ساز میباشد. شرکت کاژه پروژه های زیادی از این دست در کشور و خارج از کشور اجرا نموده است. پروژه های گنبد شیشه ای بیرجند و گنبد شیشه ای جویبار نمونه هایی از پروژه های اجرا شده در شهرستانهای مختلف کشور میباشد.

لطفا با مراجعه به صفحه فیلم پروژه های کاژه از پروژه های بیشتر بازدید بفرمایید و ما را از نظرات خود بهره مند سازید. به غیر از گنبد های شیشه ای به این سبک سقف های نورگیر دیگر را هم میتوان به صورت خلاقانه با شیشه های استین گلس آذین کرد. با این روش هم نور را به داخل محیط می آوریم و هم سقف با نقوشی از فلز و شیشه فضای دلنشینی را ایجاد میکند.

در طراحی سقف های نورگیر با شیشه استین گلاس میتوان نسبت به طراحی ساختمان از سبک های مدرن و کلاسیک بهره جست. تیم طراحی کاژه معمولا قبل طراحی سقف ها و سازه های دکوراتیو خود با معماران و طراحان پروژه به گفتگو و تبادل نظر مینشینند و تا جای ممکن طراحی سقفهای نورگیر و گنبدی شکل را به معماری داخلی ساختمان نزدیک مکنند.

 

 

گنبد شیشه ای لار

در پروژه گنبد شیشه ای لار همانطور که ملاحظه میفرمایید فریم فلزی و شیشه بر روی زمین منتاژ شدند و با جرثقیل به بالای بام انتقال داده شدند.

در زیر فیلمی از مراحل نصب پروژه گنبد شیشه ای لارستان تهیه گردیده که میتوانید با روند اجرای این پروژه بیشتر آشنا شوید.

 

گنبد شیشه ای لار

 

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته