ساخت شیشه درب ورودی با طرح طاووس – تکنیک ساخت : تیفانی ( استین گلس )

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

ساخت شیشه درب ورودی با طرح طاووس را میتوان یکی از زیبا ترین و سخت ترین پروژه های تیفانی ( استین گلس ) در صنعت شیشه ساختمان دانست، این پروژه به سفارش یکی از معماران ایرانی برای مشتری از کشور امارات و شهر دبی طراحی، ساخته و ارسال گردیدد.

میتوان از شیشه های استین گلاس و تیفانی در کنار چوب طبیعی گردو و راش درب ورودی با شکوهی به وجود آورد، همانطور که در تصاویر زیر شاهد هستید 2 لنگه دربی که در آن طرح ایجاد شده 2 طااووس روبه روی هم منظره بینظیری را بوجود آورده است و چشم بیننده را خیره میکند.

 

شیشه درب ورودی طرح طاووس

تولید شیشه های استین گلاس و تیفانی

استفاده از شیشه های استین گلس و تیفانی در پروژه های لوکس از گذشته مرسوم بوده است. کاژه با هره مندی از نیروهای زبده و هنرمند در بخش شیشه های ساختمانی خط تولیدی از شیشه های استین گلس و تیفانی بوجود آورده است که تا 90 درصد خواسته های معماران و دست اندر کاران بخش ساختما را تامین مینماید. اکثر پروژه های انجام شده سفارشی بوده و با در نظر گرفتن سلیقه مشتری و یا طراحان ساخته شده اند.

 

شیشه درب ورودی طرح طاووس

 

دیگر پروژه های شرکت کاژه

از شیشه های استین گلس به غیر از درب ورودی در بخش های دیگر ساختمان نیز استفاده میگردد، کاژه پروژه های بسیاری در زمینه سقف های نورگیر نزئینی با همین تکنیک در سطح کشور و خارج از کشور به اجرا درآورده است با مطالعه صفحات گنبد شیشه ای و سقف های نورگیر و همینطر فیلم پروژه های شرکت کاژه مینوانید با بررسی بیشتر در مورد عملکرد شرکت اظها نظر بفرمایید و ما را ددر این مسیر از رهنمود های خود بهره مند سازید.

 

درب شیشه ای طاووس

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته