حمل شیشه سکوریت ; حمل و جابجایی تخصصی شیشه های ساختمانی + فیلم

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

حمل شیشه سکوریت

حمل شیشه سکوریت تخصص و دقت نظر خاصی را میطلبد. شیشه سکوریت یکی از پرکاربرد ترین شیشه های ساختمانی به شمار میرود.

شیشه های ساختمانی از تنوع بسیاری برخوردار است. شیشه خام، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه لمینت-سکوریت و …

حمل هرکدام از این شیشه ها که در بالا ذکر گردید شرایط و ویژگی های خاصی پیروی میکنند. هر کدام از این انواع شیشه های حساسیت ها و درجه ایمنی مخصوص به خود را دارند.

شیشه های سکوریت جزء شیشه های ایمن ساختمانی محسوب میگردند، از این شیشه ها در قسمتهای مختلف ساختمان استفاده میگردد. از نمای ساختمان تا دیواره های فروشگاه در پاساژها تا سقف نورگیر ساختمان.

حمل شیشه سکوریت هم باید توسط افراده زبده و با تجربه در این امر صورت گیرد. معمولا افرادی که سالها در زمینه شیشه های ساختمانی کار کرده و تجربه اندوخته اند مشغول به این حرفه حمل شیشه های ساختمانی میباشند.

 

حمل شیشه سکوریت

حمل شیشه های ساختمانی در ابعاد بزرگ به طبقات ( حمل شیشه سکوریت ابعاد بزرگ به طبقات)

در خصوص حمل شیشه سکوریت مواردی در بالا ذکر گردید اما در این میان حمل شیشه های سکوریت نسبت به ابعاد، ضخامت و شکل آن هم تقسیم بندی میگردند. به این دلیل که با تغییر کردن ابعاد شیشه سکورت و شکل آن، ابزار و ماشین آلات مورد نیاز این حرفه هم تغییر میکند و به طبع افرادی که مهارت کار کردن با این ابزار و ماشین آلات را دارند هم متفاوت هستند. مثلا افرادی که در زمینه حمل و جابجایی شیشه های پنجره و درب و حتی آینه مشغول به فعالیت هستند با افرادی که شیشه های سکوریت در ابعاد بزرگ را به طبقات ساختمان حمل میکنند مهارت های متفاوتی دارند.

حمل و جابجایی شیشه سکوریت

حمل شیشه های بزرگ از راه پله به طبقات

یکی دیگر از مشکلات حمل شیشه های ساختمانی حمل و جابجایی شیشه به طبقات از طریق راه پله ها میباشد. خیلی از راه پله های ساختمان ها باریک میباشند و این موضوع مشکل حمل شیشه را چند برار و در گاهی موارد غیر ممکن میکند. در مجموع حرفه حمل شیشه های ساختمانی کاری پر مخاطره میباشد و فقط و فقط باید از افراد زبده در این کار استفاده نمود شرکت کاژه با در دست داشتن تیمی مجرب در حمل شیشه های ساختمانی میتواند در این خصوص تجربیات و خدمات خود را در اختیار شما قرار دهد.

در زیر فیلم کوتاهی از حمل شیشه های سکوریت به طبقه دوم یک ویلا در شهر ساری را توسط تیم کاژه ملاحظه میفرمائید.

 

 

5/5 - (5 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته

۴ Responses