هتل زنجیره ای هارد راک در فلوریدا

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

هتل هارد راک در فلوریدا

هتلداران و موسیقیدانان در هالیوود گرد هم آمدند تا آغاز پروژه هتل هارد راک در فلوریدا، از سری هتل های سمینول هارد راک را جشن بگیرند. این پروژه که نقطه ی عطفی در مجموعه های زنجیره ای هارد راک به شمار می رود، یک مجموعه ی تفریحی به ارزش یک و نیم میلیارد دلار است که قرار است به شکل یک گیتار بسیار بزرگ ساخته شود.

این ساختمان 137 متری قرار است بیش از 600 اتاق داشته باشد که نیمی از کل مجموعه را تشکیل می دهند. علاوه بر این اتاق ها، یک استخر آب معدنی به مساحت 3800 متر مربع و تعدادی رستوران نیز برای این ساختمان در نظر گرفته شده است. مهمانان هتل هارد راک می توانند در طبقه ی همکف و در یک استخر، که یک آبشار مصنوعی نیز برای آن طراحی شده است، شنا کنند و یا در کابین های اختصاصی استراحت کنند. آن ها همچنین می توانند در ورزش های آبی، که بر روی دریاچه ی مصنوعی هتل برقرار هستند، شرکت کنند. مدل کوچکتر این مجموعه، هتل سمینول هارد راک در هالیوود است که 500 اتاق، اتاق کنفرانس، چندین رستوران و یک استخر تالاب مانند دارد.

 

هتل هارد راک در فلوریدا

 

عنصر غالب در تمام هتل های این برند زنجیره ای (هتل هارد راک)

شمایل گیتار، یکی از عناصر غالب در تمام هتل های این برند زنجیره ای است. اما این اولین باری است که یکی از ساختمان های اصلی (هتل هارد راک)، این کمپانی به شکل این ساز طراحی می شود. خطوط عمودی در طراحی خارجی هتل هارد راک نقش سیم های گیتار را دارند، در حالی که خطوط افقی یاد آور بخش فرِت گیتار هستند.

جیمز جیم آلن، رئیس شرکت بین الملی هارد راک در مصاحبه ای عنوان کرده است که:” این ساختمان، اولین بنا در جهان است که در طراحی آن تمام اندازه های یک گیتار واقعی در مقیاسی مشخص، بزرگ نمایی شده است. بنابراین این فقط نمای بیرونی ساختمان نیست که شبیه به یک گیتار است، بلکه تمام منحنی های این ساختمان نیز مقیاس درستی از منحنی های یک گیتار واقعی است”.

اگرچه ممکن است این بنا بزرگترین سازه ی دنیا به شکل گیتار باشد، اما به طور قطع اولین سازه نیست. در سال 1996، معمار معروف گِلِن ویلیامز خانه ی خود در کالیفرنیا را با الهام از تفسیر کوبیسم پیکاسو از این ساز، به شکل یک گیتار ساخت. روزنامه ی آرکیتکچر (The Architect’s Newspaper )  برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی، ساخت و ساز ساختمان جدید هتل هارد راک، به محل ساخت این بنا رفته و به محض دریافت اطلاعات بیشتر خوانندگان خود را در جریان می گذارد.

در گزارشات تصویری که از محل ساخت این ساختمان در 25 اکتبر گرفته شده است، می توان کارگران را دید که در طبقات فوقانی این ساختمان مشغول به کار هستند. مسئولین تاریخ افتتاحیه ی این هتل را تابستان 2019 اعلام کرده اند. اما به نظر می رسد که کار های نهایی این ساختمان بیشتر از زمان اعلام شده به طول بی انجامد.

در ماه مارس آینده، تئاتری که در نزدیکی محل ساخت این هتل قرار دارد تخریب شده و جای خود را به مکانی با گنجایش 7000 صندلی خواهد داد. این بخش از پروژه که توسط هاردک راک لایو اجرا می شود، در حدود 100 میلیون دلار هزینه دارد. در این مکان همچنین سالن همایش و فضایی به مساحت 5500 متر مربع، برای رستوران ها و مغازه ها نیز ساخته خواهد شد. تاریخ افتتاح این پروژه تا قبل از سال 2020 اعلام شده است.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته