پرسش و پاسخ درباره آینه قاب فلزی دکوراتیو ( آینه پنجره ای یکی از محبوب ترین آینه ها )

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

آینه قاب فلزی دکوراتیو

تا حالا شده روزی رو بدون اینکه در آینه نگاه کنید بگذرونید؟ آینه یکی از مهم ترین بخش های هر خانه شده و بجز کاربرد اصلی آن که نگاه کردن خودمان درون آن است کاربرد های دیگری هم دارد. یکی دیگر از کاربرد های آینه استفاده از آن به عنوان وسیله ای برای دکوراسیون داخلی است. در فروشگاه ها آینه های متفاوتی را مشاهده کرده اید که شکل ها و اندازه های متفاوتی دارند. نوع آینه ای که امروز می خواهیم معرفی کنیم آینه قاب فلزی دکوراتیو است.

 آینه قاب فلزی دکوراتیو

آینه قاب فلزی دکوراتیو

آینه قاب فلزی دکوراتیو چیست؟

خوب این نوع آینه هم مانند آینه های دیگر قسمتی شیشه ای دارد که همان کارهای آینه های دیگر را انجام می دهد. قسمت مهم درباره ی آینه قاب فلزی دکوراتیو قسمت فلزی آن است. شما تا کنون طرح های معمولی قاب را دور آینه های مختلف مشاهده کرده اید، اما آینه های قاب فلزی که قرار است درباره ی آن ها صحبت کنیم دارای قاب های دکوراتیو بسیار زیبا با طرح های مختلف هستند.

 آینه قاب فلزی دکوراتیو

آینه قاب فلزی دکوراتیو

آینه قاب فلزی دکوراتیو چه شکل هایی می تواند داشته باشد؟

 

خوب این آینه ها می توانند هر شکلی داشته باشند و شکل آن بستگی به درخواست شما دارد. ممکن است آینه مستطیل مناسب دکوراسیون داخلی شما باشد و یا آینه لوزی شکل. آینه پنجره ای هم یکی از محبوب ترین آینه های مورد سفارش شرکت کاژه میباشد که یک نمونه از این آینه دکوراتیو را در زیر مشاهده میکنید.

 آینه پنجره ای دکوراتیو

فلز استفاده شده مقاوم است؟

فلزی که برای قاب این آینه ها استفاده می شود کاملا مقاوم است و با گذشت زمان اتصالات آن از هم باز نمی شود. ممکن است بخواهید آینه را در مکانی قرار دهید که رطوبت دارد و نگران این هستید که با گذشت زمان فلز دچار زنگ زدگی شود، به همین دلیل در آینه قاب فلزی دکوراتیو از فلزی استفاده می شود که در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است.

 

 آینه قاب فلزی دکوراتیو

آینه قاب فلزی دکوراتیو

آینه با قاب فلزی سنگین نخواهد بود؟

بدلیل اینکه آینه را در بیشتر مواقع روی دیوار نصب می کنند وزن آن بسیار مهم است. آینه باید آنقدر سبک باشد که به راحتی بتوان آن را جابجا کرد و به هنگام نصب شدن روی دیوار نیز برای نگه داشتن آن نیاز به پیچ و اتصالات زیاد نباشد. با استفاده از فلز های سبک در این نوع از قاب ها توانسته ایم این مشکل را حل کنیم و قاب فلزی آینه نسبت به اندازه ی آن بسیار سبک خواهد بود.

 آینه قاب فلزی دکوراتیو

آینه قاب فلزی دکوراتیو

تعویض شیشه آینه خیلی مشکل است؟

شاید دیده باشید که بسیاری از آینه ها پس از گذشت مدتی شفاف نیستند و زیبایی خود را از دست می دهند. این مورد به این دلیل است که شیشه آینه در طول زمان کدر می شود و دیگر صاف نیست. اما بهتر است بدانید شیشه هایی که برای قسمت آینه ای این آینه ها استفاده می شود دارای مقاومت زیادی در برابر گرما و سایر شرایط محیطی است. در صورتی که با ضربه ای شیشه ی آینه شکسته شد می توان به راحتی آن را تعویض کرد و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد.

 آینه قاب فلزی دکوراتیو

آینه قاب فلزی دکوراتیو

من طرح خاصی را برای قاب آینه در نظر دارم، می توانم همان را سفارش دهم؟

به لطف هنرمندان و صنعتگران ماهر فعال در کاژه شما می توانید هر طرحی که خودتان می پسندید را سفارش دهید و در اندازه های مختلف تحویل بگیرید. اگر می خواهید چیزی منحصر به فرد داشته باشید می توانید مشاوره رایگان برای طرح مناسب آینه قاب فلزی دکوری دریافت کنید.

 

مقالات خواندنی:

16 روش خلاقانه برای تزئین فضای اتاق با آینه دکوراتیو

۱۲ روش برای نصب آینه دکوراتیو

چگونه می توانید یک آینه دیواری مناسب انتخاب کنید

آینه دکوراتیو ؛ 9 راه حل متفاوت استفاده از آن در خانه

خرید آینه و نصب روی دیوار؛ دکوراسیون با آینه انعکاسی از ترند جدید 2018

پنج روش جالب برای نصب آینه در فضاهای کوچک

نکاتی که بایستی قبل از نصب آینه به دیوار بدانید

نصب آینه روی دیوار و تأثیر آینه در فضای داخلی

هفت روش الهام بخش برای داشتن آینه دکوراتیو در اتاق نشیمن

آینه های دکوراتیو برای سالن های پذیرایی

ساخت و اجرای آینه های حجمی دکوراتیو

آینه های دکوراتیو طرح مدرن و کلاسیک

آینه های دکوراتیو دیواری برای تزیین منزل

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response