حمام با دکور شیشه ای

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

دکور حمام با شیشه

 

حمام با دکور شیشه ای

دکوراسیون مدرن تنها معطوف به اتاق پذیرایی شما نمی شود. زمانی که تصمیم دارید یک دکوراسیون لوکس و شیک داشته باشید باید تمام قسمت های منزل را مدنظر قرار دهید. به عنوان مثال ایده پردازی متفاوت برای سرویس بهداشتی خود می تواند گامی بزرگ در این راستا باشد.

دکور حمام

می توانید از طرح های شیشه ای برای دیزاین کردن این بخش از منزل کمک بگیرید. با بستن و جدا سازی سرویس حمام از بخش سرویس بهداشتی علاوه بر نظافت بیشتر سبب لوکس تر شدن محیط نیز می شوید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با نمونه های مختلفی از طراحی های شیشه ای برای سرویس حمام آشنا کنیم. اگر می خواهید تغییر دکوراسیون در منزل خود حاصل کنید با ما همراه باشید.

 

طرح استوانه ای بر روی وان حمام

اگر فضای زیادی در سرویس بهداشتی در اختیار شما نیست و تمایل دارید از وان و دوش حمام به صورت یک جا بهره بگیرید به شما ایده پردازی ارائه شده را پیشنهاد می دهیم. همان طور که در تصویر مشهود است قسمت انتهای وان حمام با دیوار شیشه ای بسته شده است. این دیواره سبب می شود شما به راحتی بعد از استراحت در وان از یک دوش نیز در همان قسمت استفاده کنید بدون اینکه آب دوش به فضای بیرون ریخته شود

 

جداسازی حمام با دیوارهای شیشه های

برای اینکه یک حمام مجزا داشته باشید باید دیوارهای شیشه ای را در زمان دکوراسیون مورد استفاده قرار دهید. این امر دو مزیت برای شما خواهد داشت. اول اینکه برای جدا سازی حمام از سرویس بهداشتی هزینه زیادی به شما تحمیل نمی شود. مورد دوم دکوراسیون مدرنی است که در فضا مشاهده می کنید. می توانید با این ایده پردازی بخشی را برای روشویی، بخشی را برای حمام و بخش دیگری را برای سرویس بهداشتی یا وان حمام خود در نظر بگیرید.

 

دکور آینه با شیشه
دکور آینه با شیشه

ایده پردازی ساده و شیک

یکی از راه کارهایی که برای سرویس های حمام سنتی خود به منظور تغییر دکوراسیون می توانید از آن استفاده کنید دیوارهای شیشه ای است. شما می توانید با مرمت کاشی های قدیمی و اضافه کردن یک اتاقک شیشه ای در حمام فضا را متفاوت تر از همیشه طراحی و ایده پردازی کنید. برای این مهم نیاز است از مشاوران و متخصصان این فن کمک بخواهید تا شما را یاری کنند.

 

دکور آینه با شیشه
دکور آینه با شیشه

 

ایده خاص برای فضاهای کوچک

اگر می خواهید در سرویس بهداشتی خود از تمام پارامترها بهره بگیرید به شما توصیه می کنیم دیوارهای شیشه ای را برای حمام خود فراموش نکنید. این مهم به جداسازی کم هزینه شما برای حمام های شیشه ای در مرحله اول بسیار کمک می کند. در قدم بعدی می توانید بخش های کوچک را بدون استفاده از دیوارهای اجری که فضای بسیار زیادی را اشغال می کند جدا کنید. در نهایت سبب متفاوت تر شدن دیزاین داخلی سرویس بهداشتی خود نیز می شوید.

 

حمام با دکور شیشه ای
حمام با دکور شیشه ای

دکوراسیون لوکس

استفاده از دیوارهای شیشه ای شبیه به پارتیشن سبب می شود نوع طراحی شما در بخش سرویس بهداشتی متفاوت جلوه کند. اگر زمان طراحی و ساخت حمام به اندازه یک پله ارتفاع حمام بالاتر از سایر بخش ها باشد تنها با یک شیشه سکوریت می توانید بخشی را برای حمام جدا کنید.

 

حمام با دکور شیشه ای
حمام با دکور شیشه ای

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید می توانید به صورت اپنی شکل از شیشه کمتری برای دیزاین حمام خود استفاده کنید. برای این منظور دو بخش از فضا با دیوار کامل و یک بخش با دیوار نصفه طراحی شده است. سپس مابقی قسمت ها با استفاده از دیوارهای شیشه ای دکور شده است. این امر سبب می شود شما از یک ترکیب دوتایی در زمان ایده پرداز سرویس حمام خود استفاده کنید. طراحی فضای داخلی حمام با استفاده از طاقچه های سرامیکی سبب می شود نیاز به نصب هیچ رخت آویز و وسیله دیگری برای جایگذاری و سایل مورد نیاز در حمام نباشد. سادگی المان اصلی دکوراسیون به سبک شیشه ای محسوب می شود.

 

حمام با دکور شیشه ای
حمام با دکور شیشه ای

طراحی حمام شیشه ای

اگر حمام شما به شکلی است که دارای قوس و یا خمیدگی است تصور نکنید که استفاده از دیوارهای شیشه ای کار دشواری است. متخصصان این فن به راحتی برای  هر فضای به شما این امکان را می دهند که از دیوارهای شیشه ای برای جدا سازی سرویس بهداشتی از حمام خود اقدام کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در این حمام شیشه ای یک سنگ برای نشستن تعبیه شده است که برای جدا سازی آن شیشه به صورت نصفه مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید برای حمام های خود با هر شکل و سبکی از شیشه های دکوری برای زیبا تر جلوه دادن بهره بگیرید.

 

حمام با دکور شیشه ای
حمام با دکور شیشه ای

 

مزایای استفاده از  حمام با دکور شیشه ای

همان طور که در تصاویر ارائه شده مشاهده کردید حمام با دکور شیشه ای در مرحله اول سبب لوکس تر شدن دکوراسیون داخلی شما می شود. این امر سبب می شود تا همه بخش های منزل شما به سبکی مدرن دیزاین شود. مورد دیگر که استفاده از حمام با دکور شیشه ای را پر رنگ تر جلوه می دهد این است که از پاشیده شدن آب به فضای بیرون از حمام جلوگیری می شود. با جداسازی بخشی از فضا برای حمام به راحتی می توان نظافت را پایه اصلی کار قرار داد. امر دیگر این است که استفاده از حمام با دکور شیشه ای زمان زیادی از شما برای نظافت دیوارهای حمام نمی گیرد و شما با ریختن آب بر روی این دیوارهای شیشه ای می توانید در کمترین زمان ممکن کار نظافت را به پایان برسانید. در نهایت لازم است خاطر نشان کنیم که حمام با دکور شیشه ای هزینه زیادی برای جدا سازی حمام از آن شما نمی کند. شما با کمترین هزینه می توانید حمام را از سرویس بهداشتی جدا کنید.

 

مقالات جدید: 

حمل شیشه های ساختمانی ، نصب و انبار کردن آن‌ها

تراش روی شیشه | جذاب ترین شیشه های دکوری

مقالات خواندنی درباره شیشه های سکوریت:

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response