شیشه درب لابی ؛ انواع، کاربرد و جنس ها

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

شیشه درب لابی

شیشه درب لابی (استین گلس)

باید بگوییم اگر به دنبال آگاهی پیرامون شیشه درب لابی هستید، شما یکی از خوش سلیقه ترین افراد در زمینه دکوراسیون داخلی به شمار می آیید. این سبک از شیشه ها شما را به سبک های دکوراسیون و چیدمان صنعت طراحی کشورهای اروپایی بسیار نزدیک می کند، به همین دلیل شما را در رده افراد خوش سلیقه قرار دادیم. شیشه های تزئینی استین گلس کاربردها و مصارف بسیار زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن استفاده در درب های لابی است.

شیشه درب لابی (استین گلس)
شیشه درب لابی (استین گلس)

موارد استفاده از شیشه های تزئینی

به دلیل زیبایی و طراحی منحصر به فرد این سبک از شیشه ها، شما به راحتی می توانید در طراحی داخلی منزل از آن بهره بگیرید. یکی از پر کاربرد ترین مصارف استفاده از شیشه های تزئینی این روزها شیشه درب لابی است. به دلیل جلوه دادن به درب ورودی، از این سبک شیشه بسیار استفاده می شود تا فضا به شکل متفاوتی دیزاین شود. با وجود اینکه مدت زمان زیادی از تولید این محصول نگذشته است، تنوع در طرح و رنگ این سبک شیشه ها بسیار زیاد است.

موارد استفاده از شیشه های تزئینی
موارد استفاده از شیشه های تزئینی

از شیشه های تزئینی برای چه مکان های می توان استفاده کرد؟

شما به راحتی می توانید با انتخاب این سبک از شیشه  برای منزل خود گامی موثر در متفاوت بودن آن بر دارید. از آنجایی که ابعاد و اشکال آن ها متفاوت است، در قسمت های مختلفی در منزل مورد استفاده  قرار می گیرند. شیشه درب لابی اولین قسمتی است که استفاده از آن توصیه می شود. مورد دیگر شیشه هایی است که برای نور گیر و در بخشی از فضای سقف استفاده می شوند. شما می توانید با استفاده از شیشه های تزئینی استین گلس، پارتیشن های متفاوتی را نیز در اختیار داشته باشید. کاژه این روزها با تولید گنبدهای شیشه ای استیند گلس توانسته است بی نظیر ترین ایده پردازی را با استفاده از این شیشه های تزئینی ارائه دهد.

از شیشه های تزئینی برای چه مکان های می توان استفاده کرد؟
از شیشه های تزئینی برای چه مکان های می توان استفاده کرد؟

انواع شیشه  درب لابی

شیشه درب ها توسط متخصصان این فن در انواع  متفاوتی تولید و ارائه می شود. شما می توانید به صورت طرح دار و با نقش و نگار های سنتی از این سبک از شیشه ها استفاده کنید. همچنین طرح های ساده تر این محصول نیز در دسترس هستند. زیبایی این کار به دلیل رنگ آمیزی متفاوت آن در برابر سایر محصولات است؛ اما شما می توانید از طرح های ساده و بدون رنگ آن نیز بهره بگیرید؛ همه چیز به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

 

جنس شیشه درب های ورودی

به دلیل اینکه شیشه درب های ورودی در نزدیک ترین حالت ممکن با ما قرار می گیرند، باید ظرافت آن به خوبی رعایت شود. این ظرافت و زیبایی ممکن نیست مگر اینکه متخصصان این فن از شیشه مرغوب با طراحی خاص و منحصر به فرد استفاده کنند. از شیشه های سند بلاست؛ اسید شور( اسید و اش)، شیشه های رنگی با تنالیته های متنوع، شیشه ساده، کریستال، رفلکس و بسیاری موراد دیگر در تکنیک استیند گلس استفاده می شود.

از شیشه های تزئینی برای چه مکان های می توان استفاده کرد؟
از شیشه های تزئینی برای چه مکان های می توان استفاده کرد؟

شیشه درب لابی برای چه درب هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

به دلیل اینک ساخت این سبک از شیشه های تزئینی از صفر تا صد به صورت تخصصی با دست و دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد، باید بگوییم جایی برای نگرانی نیست؛ کارفرمایان به راحتی می توانند درب های خود را از هر جنسی طراحی کنند و سپس شیشه مد نظر را سفارش دهند. شیشه درب ها عموما به صورت سه جداره ساخته می شود تا علاوه بر زیبایی، از استحکام و امنیت کافی نیز برخوردارباشد. سه جداره بودن آن سبب می شود مقاومت این محصول علاوه بر ظرافت خاص آن، بسیار بالا باشد.

اهمیت شیشه درب های ورودی

به دلیل اینکه درب های ورودی نقطه اصلی برای جذب مخاطب به شمار می روند، نیاز است در بدو ورود هنرنمایی شما به رخ همگان کشیده شود. این کار ممکن نخواهد بود مگر با استفاده از شیشه های تزئینی استیند گلس، زیرا شما به راحتی می توانید درب های منحصر به فرد، خاص، لاکچری و متمایز در محیط منزل داشته باشید. با توجه به سلیقه و نیاز شما ابعاد و اشکال این شیشه ها تغییر پیدا می کند. همچنین شما می توانید در هر قسمتی از منزل که تمایل دارید با بهره گرفتن از نظرات متخصصان این فن از این سبک از شیشه ها بهره بگیرید تا چشم نوازی آن را در محیط مشاهده کنید.

شیشه درب لابی
شیشه درب لابی

 

مقالات خواندی:

استفاده از استیند گلس در پنجره های تزئینی و دیگر قسمت های منزل

ساخت درب شیشه ای تزئینی تیفانی در کارگاه کاژه

نورگیر شیشه ای تزئینی ( استیند گلس- تیفانی) سقف کاذب در منزل شخصی

شیشه های تزئینی استیندگلس مناسب نورگیر نشیمن

شیشه های تزئینی استیندگلس مناسب نورگیر آشپزخانه

شیشه های تزئینی استیند گلس

دکوراسیون هنری

 

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته