مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پوشش پلی کربنات

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پوشش پلی کربنات

مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پوشش پلی کربنات

بازی اسکیت یکی از مهیج‌ترین بازی‌ها در دنیای مدرن امروز شناخته شده است. اما اگر شرایط ایمنی کافی برای این بازی مهیا نشود ممکن است به سلامتی علاقه مندان به این بازی آسیب وارد شود. از همین رو به افراد متصدی این امر توصیه می‌کنیم زمینی مجهز برای این بازی تفریحی و شاد مد نظر قرار دهند تا علاقه مندان به این ورزش با خیال راحت به ورزش بپردازند. شاید مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پوشش پلی کربنات یکی از مهم‌ترین راهکارهای باشد که در این راستا می‌توان انجام داد. با پوشش پلی کربنات درمحوطه بازی بدون هیچ مشکلی می‌توان با ایمنی تا حد نود و نه درصد جوانان را برای این بازی تشویق کرد. بازی اسکیت روی برف و زمین بازی اسکیت اگر با ایمنی لازم به انجام برسد در رده پر طرفدارترین بازی‌ها قرار داده می‌شود.

 

مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پوشش پلی کربنات
مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پوشش پلی کربنات

 

 اسیکت بازی در تهران

همه ساله شاهد برگزاری بازی  اسکیت در تهران وشهر های بزرگ کشور هستیم اما اگر برای این بازی زیبا سرمایه گذاری لازم صورت بگیرد می‌توانند گسترش بیشتری پیدا کند. از آنجایی که مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پوشش پلی کربنات مزایای بسیاری دارد در ادامه شما را با این سازه جدید بیشتر اشنا می‌کنیم. از آنجایی که افراد مبتدی ترس از زمین خوردن در زمین بازی را دارند مدام از کنارهای دیوار در حرکت هستند تا در صورت سقوط جایی را برای گرفتن در اختیار داشته باشند. فرض را بر این بگیرید که فضای مربوط با بازی با استفاده از شیشه‌های لوکس و گران قیمت دکور شده باشد. آیا ایمنی لازم برای این بازی فراهم شده است خیر زیرا با کوچکترین برخوردی شیشه به قطعات بسیار برنده و ریز تبدیل می‌شود و به کار آموز آسیب جدی وارد می‌شود. از سوی دیگر باز بودن فضا و نداشتن پوشش مناسب امنیت لازم برای یادگیری را در وجود کارآموز فراهم نمی‌سازد. شاید با خود بگوید چرا پلی کربنات برای مسقف کردن زمین بازی اسکیت مد نظر قرار داده شده است؟

 

 مزایای استفاده از پلی کربنات

چرا مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پلی کربنات؟ باید بگویم استفاده از پلی کربنات مزایای بسیار زیادی دارد اول از همه باید به ضد ضربه بودن این سازه شیشه‌ای جدید در مقایسه با شیشه اشاره‌ای داشته باشیم. پلی کربنات در برابر ضربات تا 250 برابر از شیشه قوی‌تر است. یعنی بر اثر فشار با یک چکش هم این سازه شیشه‌ای شکسته نمی‌شود. همچنین اگر بر اثر اتفاق یا مشکل پیش آمد شکسته شود باید بگویم شبیه به شیشه قطعات ریز و برنده تقسیم نمی‌شود. بلکه شبیه به یک قطعه پلاستیکی است که به کسی آسیب وارد نمی‌کند. امر دیگری که مسقف کردن زمین بازی  اسکیت با پلی کربنات را مهم جلوه می‌دهد جلوه بسیار زیبا این سری از شیشه‌های دکوری است. پلی کربنات به دو صورت شفاف و رنگی در اختیار شما قرار داده می‌شود. کافی مساحت فضای مد نظر خود را در اختیار متخصصین این امر قرار دهید. آن‌ها با کمترین هزینه ممکن کار نصب سازه‌های آهنی به همراه پلی کربنات با کیفیت را برای شما به انجام می‌رسانند.

 

هزینه کم مسقف کردن فضای بازی اسکیت با پلی کربنات

هزینه کم مسقف کردن فضای بازی اسکیت با پلی کربنات
هزینه کم مسقف کردن فضای بازی اسکیت با پلی کربنات

 

شاید با خود بگوید برای پوشش زمین بازی باید هزینه بسیاری صورت بگیرد. باید به شما بگویم اگر قصد دارید یک فضای کاملاً خصوصی به منظور درآمد زایی از طریق باز اسکیت را داشته باشید باید از پلی کربنات بهره بگیرد. دلیل این گفته این است شما تصور کنید می‌خواهید از دیوار چینی به روش سنتی استفاده کنید. هزینه کارگر و مصالح از یک سو و زمان بر بودن پروژه از سوی دیگر سبب می‌شود هزینه بسیاری را برای این امر متحمل شوید. همچنین کار با یک دیوار چینی ساده به اتمام نمی‌رسد و نیاز به گج کاری و دیزاین داخلی نیز برای این کار مشاهده می‌شود. از سوی دیگر اگر تصمیم داشته باشید با استفاده از شیشه‌های روتین برای پوشش دادن فضای اطراف زمین بازی اسکیت استفاده کنید در مقایسه با پلی کربنات بسیار برای شما هزینه بر است. از آنجایی که شیشه وزن بسیار زیادی دارد هزینه حمل و جابجایی آن از یک سو و شکستن شیشه در طی پرسه نصب خود هزینه دیگری را به شما تحمیل می‌کند. جالب است که بدانید که سازه‌های که برای شیشه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار گران‌تر از سازه‌های پلی کربنات است. زیرا سازه‌های شیشه‌ها باید وزن بیشتری را تحمل کنند و نیاز به لوازم جانبی بیشتری احساس می‌شود.

 

 در چه مواردی می‌توان از پلی کربنات بهره گرفت؟

 

 در چه مواردی می‌توان از پلی کربنات بهره گرفت؟
در چه مواردی می‌توان از پلی کربنات بهره گرفت؟

علاوه بر مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پلی کربنات برای مصارف دیگری نیز می‌توان از این سازه استفاده کرد. شما برای پوشش استخر رو باز منزل مسکونی خود می‌توانید این ایده پردازی را مدنظر قرار دهید. یا اگر می‌خواهید درمنزل خود یک حیاط خلوت داشته باشید می‌توانید با استفاده از پلی کربنات به این هدف دسترسی پیدا کنید. امری که سبب می‌شود از پوشش با پلی کربنات بهره‌های بسیاری گرفت عایق بندی بسیار مناسب آن است. آب بندی در این سازه‌ها به شکلی صورت می‌گیرد که در زمانی که بارش باران به  اوج خود می‌رسد شما با خیال راحت در حیاط خلوت خود به صرف غذا بپردازید. دیده نشدن فضا از بیرون خود یک مزیت دیگر محسوب می‌شود که مانع از بهم خوردن آرامش شما در زمان استراحت می‌شود. نور پردازی با استفاده از پلی کربنات به صورت نود درصدی انجام می‌شود و نور خورشید گرمای خود را از طریق این پوشش مدرن به فضا منعکس می‌کند. مزیت‌های بسیار پلی کربنات سبب شده است استفاده از آن روز به روز افزایش پیدا کند و علاقه مندان به این سازه هر روز بیشتر از روز قبل مشاهده شود.

مصارف دیگر پلی کربنات
مصارف دیگر پلی کربنات

 کلام آخر

اگر می‌خواهید به مسقف کردن زمین بازی اسکیت با پوشش پلی کربنات بپردازید یا تصمیم به کار دیگری دارید می‌توانید از متخصصان این حرفه کمک بگیرید. افراد با تجربه کاژه به شما این امکان را می‌دهند که با مشاوره گرفتن از اهالی فن در این زمینه بهترین انتخاب را از آن خود و خانواده‌تان کنید. با استفاده ا ز پوشش‌های پلی کربناتی می‌توانید متفاوت‌تر و مدرن‌تر از همیشه به  تفریح بپردازید.

 

 

مقالات خواندنی: 

حیاط خلوت با پوشش پلی کربنات | مزایا و معایب همراه با با نمونه‌های زیبا

ساخت و اجرای گلخانه با پلی کربنات

پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم 

آنچه باید درباره گنبدهای نورگیر پلی کربنات بدانید

11 مزیت پوشش استخر شنا که با پلی کربنات ساخته شده است

پوشش استخر متحرک پلی کربنات

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته