اتاق مدیریت شیشه ای | دکور اتاق مدیریت با شیشه (بروزرسانی 2018)

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

اتاق مدیریت شیشه ای

این روزها توجه به دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است اما استفاده از اتاق مدیریت شیشه ای نیز مزایای مختص به خود را دارد. اتاقک های آجری شکل سبب می شود مدیریت و پرسنل با یکدیگر بسیار فاصله داشته باشند. از سوی دیگر این فاصله نه تنها به کندتر شدن فرآیند کاری دامن می زند بلکه سبب می شود مدیریت بر روی روند کاری کارکنان خود نظارت کافی نداشته باشد. با حذف محدودیت ها  و با استفاده از اتاق شیشه ای مدیریت می توان به سریع تر شدن روند کاری در شرکت نیز دسترسی پیدا کرد. استفاده از اتاق شیشه ای برای مدیریت مزایای بسیار دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم با ما همراه باشید.

دکور شیشه ای برای اتاق مدیریت
دکور شیشه ای برای اتاق مدیریت

 

مزیت اتاق مدیریت شیشه ای

همان طور که می دانید برای اینکه نظارت بهتری بر روی کارها در شرکت های تجاری صورت بگیرد نیاز است بررسی لازم مدیریت بر روی کارها اعمال شود. از آنجایی که فرآیند کاری مدیریت به قدری زیاد است که بر روی تمام کارها امکان نظارت نیست باید بگویم اتاق های شیشه ای قدری این مشکل را مرتفع کرده است. زیرا مدیریت به راحتی می تواند از محیط  کار خود به فضای اطراف نیز مشرف باشد. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این سبک از اتاق های شیشه ای برای نشست های کاری مدیریت هم می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند. استفاده از یک میز و صندلی اداری و پارامترهای دیگری که برای کار نیاز است می تواند انتخاب مناسبی برا ی دیزاین این گونه فضاها به شمار اید.

 

دکور شیشه ای برای اتاق مدیریت
دکور شیشه ای برای اتاق مدیریت

اتاق های شیشه ای در دکوراسیونی متفاوت

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید می توانید برای شرکت خود از ایده پردازی اتاق های شیشه ای مدیریت بهره بگیرید. این اتاق های شیشه ای تنها نیاز به یک محیط عریض مستطیلی شکل دارد اگر تصمیم داشته باشید به صورت پیوسته آن ها را در فضا مورد استفاده قرار دهید.در این سبک از طراحی اتاق مدیریت شیشه ای در بالاترین قسمت و به شکل بزرگ تری طراحی شده است و با استفاده از پارتیشن های مخصوص کار جداسازی اتاق ها از یکدیگر به انجام رسیده است. این سبک از طراحی ها بسیار نزدیک به دکوراسیون های کشورهای اروپایی است که سبب تسریع روند کاری نیز می شود. بسته بودن و محدود بودن سبب ایجاد فاصله بین مدیریت و کارمند می شود که به جز پنهان کاری و کند شدن فرآیند کاری چیزی به همراه ندارد.

 

 اتاق مدیریت شیشه ای
اتاق مدیریت شیشه ای

اتاق شیشه ای شیک برای مدیر

بدون تردید استفاده از عناصر رنگی در دیزاین فضای کار توصیه نمی شود. به همین خاطر همیشه از رنگ های خنثی به صورت تک رنگ در فضای کار بهره گرفته می شود. در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید که در یک اتاق کار شیشه ای مدیریتی با استفاده از عناصر دکوری سفید رنگ کار دیزاین به انجام رسیده است. لوکس بودن فضا با استفاده از اتاق های شیشه ای امری بسیار مهم است زیرا کاربران به راحتی این فضا را مشاهده می کنند. اگر می خواهید از این سبک از طراحی استفاده کنید به شما توصیه می کنیم بخشی از فضا که رو به دیوار است را برای نقطه مرکزی و قرار گیر ی میز تلویزیون خود مدنظر قرار دهید. سپس با استفاده از صندلی های اداری و میز های بزرگ برای نشست های کاری فضا را دکور کنید. برای بخش های دیگر اداری نیز می توانید از این پارامتر به منظور دکوراسیون کردن استفاده کنید با این تفاوت که از میزها و صندلی های کمتر برای این گونه محیط استفاده می شود. از همین رو می توان اتاق ها را کوچکتر و با تعداد بیشتر طراحی کرد.

دکور شیشه ای برای اتاق مدیریت
دکور شیشه ای برای اتاق مدیریت

 

اتاق شیشه ای برای محیطی فوق مدرن

اگر می خواهید متفاوت تر از همه رقبا به چشم آیید به شما توصیه می کنیم از اتاق های مدیریت شیشه ای استفاده کنید. می توانید بسته به فضا و محیطی که مد نظر دارید شکل طراحی خود را تغییر دهید. می توانید از دو، سه یا چهار جهت از دیوارهای شیشه ای استفاده کنید. برای این منظور محیطی که قصد دارید میز مدیریتی خود را در آن قرار دهید بسیار مهم است. اگر دو طرف فضا با دیوار پوشش داده شده باشد شما همانند تصویر می توانید از تخته سیاه به منظور نشستن و یک ایده پردازی بسیار لوکس بهره بگیرید. این ایده پردازی با تناژ رنگی مشکی خاکستری دنبال شده است. استفاده از شیشه  در دکوراسیون داخلی شما هیچ آسیبی وارد نمی کند و این مهم در تمام فضاهای که با اتاق های شیشه ای ساخته شده بود به راحتی قابل مشاهده است. می توانید برای کف پوش و سقف از پارامترهای متفاوتی که در بازار وجود دارد استفاده کنید تا طراحی شما خاص تر جلوه کند.

 

اتاق شیشه ای مدیریت
اتاق شیشه ای برای برگزاری جلسه

 اتاق های شیشه ای

شما به توجه به محیط کاری خود می توانید اتاق های شیشه ای خاص را پیشنهاد دهید. این اتاق ها بسته به نیاز شما در اندازه های مختلف توسط متخصصان این فن تهیه و در اختیار شما قرار داده می شود. شیشه های سکوریت استفاده شده برای این اتاقک های شیشه ای بسیار در برابر ضربات مقاوم هستند. این شیشه ها علاوه بر اینکه نمای بسیار زیبایی را در محیط کاری شما حاصل می کنند هزینه کمتری به نسبت ساخت و ساز های داخلی از آن شما می کنند. دیگر نیازی به تعمیر و مرمت فضای داخلی ندارید زیرا شیشه های سکوریت تنها با نظافت گرد و خاک آن ها گرفته می شود و مثل روز اول برق و جلای خود را به شما هدیه می دهند. استفاده از اتاق های شیشه ای مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. کم هزینه بودن، نظافت آسان ، عدم نیاز به مرمت، قابلیت ارتقا و تغییر دکوراسیون و بسیاری موارد دیگر که با مشاوره گرفتن از متخصصان این فن از آن شما می شود.

 

 

مقاله جدید: 

حمام با دکور شیشه ای

 

 

مقالات خواندنی: 

حمل شیشه های ساختمانی ، نصب و انبار کردن آن‌ها

تراش روی شیشه | جذاب ترین شیشه های دکوری

مقالات خواندنی درباره شیشه های سکوریت:

 

 

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته