طراحی روی شیشه‌های سند بلاست

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

طراحی روی شیشه‌های سند بلاست

 

طراحی روی شیشه‌های سند بلاست

در دنیای مدرن امروز برای رسیدن به یک دکوراسیون خاص و منحصر به فرد نیاز است قدری تغییر در نماهای داخلی ایجاد شود. این تغییر دکوراسیون می‌تواند از درب ورودی منزل شما تا سقف‌ها و کف پوش‌ها دنبال شود. بدون تردید اگر اطلاعاتی در این راستا داشته باشید ساده‌تر از گذشته می‌توانید به تغییر دکوراسیون در منزل بپردازید. شما به سادگی می‌توانید از متخصصان صنعت دکوراتیو بخواهید تا ایده پردازی‌هایشان را به شما معرفی کنند.

 

ما برای نمونه سقف‌های طرح شده با شیشه را برای شما به نمایش می‌گذاریم. این سبک از شیشه‌ها به صورت کاملاً حرفه‌ای طراحی و پتینه کاری می‌شوند و شما می‌توانید به منظور متفاوت‌تر شدن دیزاین داخلی از آن بهره بگیرید. با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب از آن شما باشد.

 

 نمونه اول شیشه‌های یکپارچه طراحی شده

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید شما برای مساحت‌های بسیار زیاد می‌توانید از شیشه‌های سند بلاست که با استفاده از رنگ‌ها شاد و جذاب طراحی شده است بهره بگیرید. این شیشه‌ها برای اولین بار در سال 1874 میلادی به عنوان یک روش تمیزکاری ثبت شده و امروز نمونه‌های فراوانی از این شیشه‌ها را می‌توان در نمای داخلی مشاهده کرد. پس از اختراع دستگاه سند بلاست و مکانیزه شدن عملیات شیشه سند بلاست طراحی روی شیشه برای مات کردن تمام یا بخشی از شیشه‌های بیشتر رواج یافت. بر روی شیشه مد نظر شن مخصوصی پاشیده می‌شود و طرح مد نظر پیاده و مابقی شن‌های اضافه برداشته می‌شود و طرح مد نظر پیاده می‌شود.

 نمونه اول شیشه‌های یکپارچه طراحی شده
نمونه اول شیشه‌های یکپارچه طراحی شده

دستگاه پلاتر و کاربرد آن 

در حالت‌های خاص با استفاده از نرم افزار طرح مد نظر به دستگاه پلاتر فرستاده می‌شود و نقش مورد نظر شبیه یک برچسب به روی شیشه چسبانده و طراحی می‌شود. شما  می‌توانید از سقف‌های دکوراتیو این دست از لوازم دکوری برای نمای داخلی منزل خود به صورت رنگی بهره بگیرید. استفاده از رنگ‌های طلایی، ابی فیروزه‌ای، آبی کاربنی سبب شده است این دکوراسیون سنتی و خاص جلوه کند.

 

 نمونه اول شیشه‌های یکپارچه طراحی شده
نمونه اول شیشه‌های یکپارچه طراحی شده

 

سقف‌های طراحی شده با دو رنگ بر روی شیشه‌های یکپارچه

همان طور که مشاهده می‌کنید در زمان ایده پردازی و رنگ آمیزی این سقف تنها از دو تناژ رنگی بنفش با تم روشن و تیره استفاده شده است. اما به دلیل مات کردن برخی از قسمت‌های طراحی شما تصور می‌کنید که فضای بیشتری رنگ آمیزی شده است. این سبک از شیشه‌ها از یک سمت ساده و صاف همانند شیشه معمولی  است و از سمت دیگر به وسیله طراحی روی شیشه و پتینه کاری طراحی و ایده پردازی می‌شود. شما می‌توانید از طرح‌های ارائه شده در این مقاله به جهت سفارش سقف‌های شیشه‌ای بهره بگیرد و یا اینکه طرح مد نظر خود را به متخصصان این حرفه بسپارید تا آن را برای شما طراحی و اجرا کنند.

سقف‌های طراحی شده با دو رنگ بر روی شیشه‌های یکپارچه
سقف‌های طراحی شده با دو رنگ بر روی شیشه‌های یکپارچه
سقف‌های طراحی شده با دو رنگ بر روی شیشه‌های یکپارچه
سقف‌های طراحی شده با دو رنگ بر روی شیشه‌های یکپارچه

 

ایده پردازی با شیشه‌های یکپارچه

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد برای ایده پردازی در فضاهای با مساحت زیاد به راحتی می‌توان از این سبک از شیشه‌ها بهره گرفت. شیشه سند بلاست به صورت یکپارچه مورد استفاده قرار می‌گیرند و بر خلاف سایر شیشه‌های دیگر به صورت جدا جدا در کنار یکدیگر نصب نمی‌شوند. نور پردازی در این سری از شیشه‌های یکپارچه سند بلاست به صورت یک دست در کل فضا صورت می‌گیرد. همچنین یکپارچه بودن این شیشه‌ها مانع از ورود گرد و غبار به داخل فضا می‌شود. از سوی دیگر طراحی‌های که به روی این شیشه‌ها پیاده می‌شود بسیار تأثیر گذار تر و زیباتر جلوه می‌دهد. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می‌کنید ترکیب رنگ‌ها در کنار یکدیگر یک طرح با رنگ‌های چشم نواز را به شکل بسیار زیبایی به تصویر کشیده است.

ایده پردازی با شیشه‌های یکپارچه
ایده پردازی با شیشه‌های یکپارچه

 

 ایده پردازی ساده با شیشه‌های سند بلاست یا ساده

همان طور که در تصاویر ارائه شده مشاهده شد شما به راحتی می‌توانید از طرح‌های مختلف برای طراحی بر روی شیشه یکپارچه  سند پلاست بهره بگیرید. این طرح‌ها می‌تواند به صورت گسترده با تم‌های رنگی مختلفی شبیه به یک قالی در کف اتاق شما طراحی شود و یا می‌تواند همانند تصویر  ارائه شده بسیار ساده و لوکس جلوه کند. این به سلیقه ونیاز شما بستگی دارد که چه ترکیب رنگی برای طراحی بر روی این سری از شیشه‌ها را مد نظر دارید. به عنوان مثال شما می‌توانید با بهره گرفتن از تناژ رنگی که در دکوراسیون داخلی منزل مشاهده می‌کنید رنگ‌های خاص و ساده را مد نظر قرار دهید. در این ایده پردازی از یک تم رنگی طلایی بر روی یک شیشه مات بهره گرفته شده است که سبب سادگی و لوکس شدن ایده پردازی شده است.

 

شیشه‌های یکپارچه
شیشه‌های یکپارچه

 

کلام آخر

 

طراحی بر روی شیشه‌های یکپارچه

این روزها در دکوراسیون داخلی از پارامترهای بسیاری برای زیبا سازی فضا استفاده می‌شود. افراد برحسب نیاز و سلیقه می‌تواند از گزینه‌های انتخابی متفاوت استفاده کنند. بدون تردید سقف‌های طراحی شده با شیشه‌های سند بلاست نشانه هوش و درایت شما در زمینه دکوراسیون داخلی دارد. این روزها توجه به پارمترهای حساس در دکوراسیون سبب منحصر به فرد شدن دیزاین های داخلی شما می‌شود. به همین منظور به شما توصیه می‌کنیم برای لوکس‌تر شدن فضاهای ویلاها و یا منازل شخصی خود از شیشه‌های یکپارچه ساده یا سند پلاست طراحی شده یا پتینه کاری شده بهره بگیرد. کافی است از متخصصان این فن در این راستا نظر خواهی کنید بدون شک درب‌های شیشه‌ای دکوری در کنار پنجره‌های مدرن طراحی شده می‌توانند دو گزینه انتخابی بعدی شما برای ایده پردازی در دکوراسیون داخلی منزل شما محسوب شوند.

مقالات جدید:

حمام با دکور شیشه ای

اتاق مدیریت شیشه ای | دکور اتاق مدیریت با شیشه (بروزرسانی 2018)

 

مقالات خواندنی:

اتاق مدیریت شیشه‌ای | طرح های زیبا و متنوع 2018

حمل شیشه های ساختمانی ، نصب و انبار کردن آن‌ها

تراش روی شیشه | جذاب ترین شیشه های دکوری

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته