اتاق مدیریت شیشه‌ای | طرح های زیبا و متنوع 2018

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

اتاق مدیریت شیشه ای

اتاق مدیریت شیشه‌ای

یکی از بخش‌های اصلی یک شرکت اتاق مدیریت به شمار می آید. اگر در یک شرکت یا یک محیط اداری مشغول به فعالیت هستید و نیاز به تغییر در  محیط داخلی دارید به شما توصیه می‌کنیم از اتاقک‌های شیشه‌ای برای تغییر دکوراسیون بهره بگیرید. شما به راحتی می‌توانید اتاقی شیشه‌ای برای مدیریت در نظر بگیرید و به متفاوت‌ترین حالت ممکن کار دیزاین را به انجام برسانید. در مقاله پیش رو به جهت ایده پردازی بیشتر سعی برآن داریم تا نمونه‌های متفاوت از اتاق شیشه‌ای مدیریت را برای شما نمایش دهید و پیرامون آن‌ها به توضیح بپردازیم. با ما همراه باشید تا خاص‌ترین طرحی در محیط کاری شما از آن شما باشد.

اتاق مدیریت شیشه‌ای
اتاق مدیریت شیشه‌ای

اتاق شیشه‌ای با طراحی چوب

اگر می‌خواهید متفاوت‌تر از همیشه به کار دیزاین شرکت خود بپردازید به شما توصیه می‌کنیم اتاق مدیریت را خاص طراحی کنید. برای این منظور ایده پردازی‌های مدرنی به سبک دکوراسیون‌های کشورهای اروپایی ارائه می‌شود که می‌توانید از آن استفاده کنید. زمانی که اتاق مدیریت شیشه‌ای طراحی می‌شود مدیران به فضای بیرونی اشراف بیشتری دارند. از سوی دیگر ارباب رجوع با مراجعه به شرکت ساده‌تر از گذشته به فرآیند کاری حاکم در شرکت اعتماد می‌کند. این امر به این خاطر است که هیچ محدودیتی در فضا مشاهده نمی‌شود و همه پرسنل به صورت یکپارچه در کنار یکدیگر به فعالیت می‌پردازند.

اتاق شیشه‌ای با طراحی چوب
اتاق شیشه‌ای با طراحی چوب

 

اتاق مدیریت شیشه‌ای با نمایی از سه جهت

یکی ازطرح های که برای اجرای اتاق مدیریت شیشه‌ای می‌توان مورد استفاده قرار داد. اتاق شیشه ای سه جهته است. برای این منظور شما می‌توانید یکی از دیوارهای حاکم در فضا را به عنوان پارامتر اصلی و نقطه مرکزی مد نظر قرار دهید. سپس با سفارش اتاقک شیشه‌ای محوطه اطراف آن را به صورت سه طرفه با شیشه  دیزاین کنید.

 

اتاق مدیریت شیشه‌ای با نمایی از سه جهت
اتاق مدیریت شیشه‌ای با نمایی از سه جهت

 

ایده پردازی برای طراحی اتاق مدیریت

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید می‌توانید اتاق مدیریت را با شکل‌های متفاوت طراحی کنید. به عنوان مثال همانند تصویر ارائه شده می‌توانید کار  را تنها از یک جهت و نمای روبرو با شیشه دیزاین کنید و فضای اطراف آن را با چوب یا آجر پوشش دهید. بدون تردید این سبک دیزاین برای نشست‌های رسمی اداری بسیار گزینه مناسبی به شمار می‌آید. شما برای نشست‌های خصوصی خود می‌توانید از این اتاق شیک و بی نظیر بهره بگیرید.

ایده پردازی برای طراحی اتاق مدیریت
ایده پردازی برای طراحی اتاق مدیریت

 

اتاق شیشه‌ای تکی

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شده یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک شرکت اداری اتاق مدیریت است. برای این منظور شما می‌توانید در یک سالن با استفاده از یک اتاقک شیشه‌ای اتاق مدیریت را از سایر بخش‌ها جدا کنید. همانند ایده پردازی ارائه شده می‌توانید این اتاق را در مرکز فضا مد نظر قرار دهید و از چهار طرف با شیشه دیزاین کنید. استفاده از شیشه‌ها سکوریت و با کیفیت هزینه‌های مصرفی شما را به نسبت قدیم برای ساخت اتاق مدیریت کاهش می‌دهد از سوی دیگر دیزاین داخلی شما را متفاوت‌تر جلوه می‌دهد.

اتاق شیشه‌ای تکی

اتاق شیشه‌ای تکی

 اتاقک‌های شیشه‌ای در یک سالن اداری

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید تمام بخش‌های اداری با اتاقک‌های شیشه‌ای دیزاین شده است. برای این نوع ایده پردازی شما می‌توانید اتاق مدیریت شیشه‌ای را با اندازه بزرگ‌تری مد نظر قرار دهید. تنها تغییر سایز این اتاق سبب متفاوت‌تر شدن آن به نسبت سایر اتاق‌ها می‌شود. شما می‌توانید از این سبک برای متفاوت‌تر شدن بخش اداری خود با سایر شرکت‌های رقیب استفاده کنید. یعنی تمام اتاق‌های مد نظر پرسنل شرکت را با شیشه دکور و دیزاین کنید.

 

 اتاق شیشه‌ای در فضای مشرف به بیرون
اتاق شیشه‌ای در فضای مشرف به بیرون

 اتاق شیشه‌ای در فضای مشرف به بیرون

زمانی که اتاق‌های پیرامون شما با پنجره پوشش داده شده است شمامی توانید از ایده پردازی اتاق مدیریت شیشه‌ای بهره بگیرید. برای این منظور شما می‌توانید اتاق شیشه‌ای خود را در دو طرف پنجره‌های تعبیه شده در ساختمان طراحی کنید. این ایده پردازی سبب لوکس‌تر شدن دیزاین داخلی شما می‌شود. با استفاده از پارکت‌های متفاوت و میز و صندلی‌های خاص می‌توانید به دیزاین خود جلوه‌ای بهتر بدهید.

 

 اتاق شیشه‌ای در فضای مشرف به بیرون
اتاق شیشه‌ای در فضای مشرف به بیرون

 

ایده پردازی به سبکی متفاوت

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید تنها از دوجهت برای دیزاین اتاق شیشه‌ای مدیریت از شیشه استفاده شده است. از یک سمت با آجر تزئینی و از سمت دیگر با پارتیشن فضا پوشش داده شده است. همچنین ما بین این دو فضا یک پنجره مشرف به بیرون است. می‌خواهیم به شما بگویم گاهی با یک جهت شیشه یا دو جهت می‌توان هزینه کمتری برای تهیه اتاقک‌های شیشه‌ای مدنظر قرار داد. چه بسا که این دیزاین ها بهتر از اتاقک‌های که تماماً شیشه‌ای است در فضای کار شما جلوه کند. این امر به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

 

ایده پردازی به سبکی متفاوت
ایده پردازی به سبکی متفاوت

 اتاق مدیریت شیشه‌ای به سبک مدرن

همان طور که می دانید ایده پردازی با شیشه یکی از پارامترهای دیزاین مدرن به شمار می آید. شما برای جلوه دادن بیشتر به فضای داخلی خود می‌توانید از ترکیب رنگ‌ها در دکوراسیون خود بهره بگیرد. در تصویر ارائه شده از شیشه‌های ساده با قاب‌های آبی رنگ برای ساخت اتاق مدیریت شیشه‌ای استفاده شده است. این رنگ پردازی در کل فضا تکرار شده است که خود نشان از یک دکوراسیون شیک ولوکس دارد. یک نمونه دیگر که در تصویر مشهود است بدون هیچ رنگی در دکوراسیونی با تم رنگی سفید دنبال شده است. شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید یکی از سبک‌های ارائه شده را مورد استفاده قرار دهید.

 

 اتاق مدیریت شیشه‌ای به سبک مدرن
اتاق مدیریت شیشه‌ای به سبک مدرن

 

مقالات جدید:

حمام با دکور شیشه ای

اتاق مدیریت شیشه ای | دکور اتاق مدیریت با شیشه (بروزرسانی 2018)

 

مقالات خواندنی:

حمل شیشه های ساختمانی ، نصب و انبار کردن آن‌ها

تراش روی شیشه | جذاب ترین شیشه های دکوری

مقالات خواندنی درباره شیشه های سکوریت:

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته