12 مدل جدید برای طراحی دکوراسیون داخلی در بهار و تابستان امسال 2018

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

لوستر استنید گلس

 

12 مدل جدید برای طراحی دکوراسیون داخلی در بهار و تابستان امسال 2018

 

امسال قرار است با رنگ ها و سبک های زیادی به استقبال بهار و تابستان برویم. رنگ های لطیف بستنی، طلایی پر زرق و برق، آبی نیلی و ترکیب رنگ های درخشان و فوق العاده، این ها همه سبک های مطرح برای سال جاری هستند. در اینجا ما چند نمونه از آنها را به شما معرفی می کنیم و نشان می دهیم چگونه آنها را در خانه خود به کار ببرید:

۱- وسایل دکوری دست ساز

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

 

شما ممکن است آنرا مکرمه بافی، لبه دوزی، ریش ریش کردن، آویزدار کردن و یا هر چیز دیگری بنامید، این مد در این فصل همه گیر می شود و شما آن را روی بالشتک ها، دیوارها، پرده ها، فرش و لوازم دیگر خواهید دید. این سبک نمایی فوق العاده از صنایع دستی را به هر فضایی اضافه می کند؛ کوسن های نرم و زیبا روی مبل و یک روتختی لبه دوزی شده روی تخت، و یک یا دو آویز روی یک دیوار ساده، جذابیت را برای محیط به ارمغان می آورد.

 

۲-بستنی های رنگارنگ

12 مدل جدید برای طراحی دکوراسیون داخلی در بهار و تابستان امسال
12 مدل جدید برای طراحی دکوراسیون داخلی در بهار و تابستان امسال

 

امسال رنگ های بستنی در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه خواهند بود، اما دلیلی وجود ندارد منتظر تابستان بمانید، از همین حالا شروع به خرید لوازم کوچک رنگی کنید و از بقیه پیشی بگیرید. کاسیا ویکتورویز، مدیر ارتباطات بخش بازاریابی شرکت والسپار می گوید: انتخاب طعم مورد علاقه شما در بین انواع مختلف بستنی می تواند کمی شبیه انتخاب رنگ مورد علاقه شما باشد. حال چرا یک رنگ انتخاب کنیم وقتی میتوانیم همه را داشته باشیم. شما می توانید همه آنها را در یک پالت کامل از رنگ های بستنی انتخاب کنید. با استفاده از تکنولوژی تطبیق رنگ در فروشگاه ما می توانید رنگ های مختلف را با توجه به سلیقه خود و لوازم دکوری منزلتان مطابقت دهید. اگر شما در انتخاب دکوراسیون خود شجاع و جسور هستید این رنگ ها را در یک یا چند دیوار از منزل خود، صندلی های غذاخوری، لوازم آشپزخانه و یا گلدان ها به کار ببرید.

 

۳-اشکال هندسی

مدل های جدید بهاری و تابستان
مدل های جدید بهاری و تابستان

هرچند که ما استفاده از اشکال هندسی را در طراحی های دکوراسیون داخلی سال 2017 دیدیم، اما کاربرد آنها عمدتا بر روی بالشتک ها و قالی ها بود. امسال همه چیز درباره کاشی، کاغذ دیواری و هنر است. در اینجا یک طراحی جسورانه به منظور تاثیر گذاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، نه، این یک کاشی نیست، در واقع یک روکش تزئینی مخصوص است که طوری طراحی شده که کاملا ضد آب است و همچنین می تواند به طور مستقیم بر روی دیوارهای حمام یا آشپزخانه استفاده شود.

 

۴-استفاده از گیاهان

استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی
استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی

با افزایش خبرهای مربوط به مزایای استفاده از گیاهان آپارتمانی در سلامتی انسان، داشتن گیاهان زینتی و آپارتمانی در منزل به طور فزاینده ای به یک لازمه تبدیل می شود. این کار بسیار هیجان انگیز است، پس به گلفروشی محله ی خود بروید و چند گیاه زیبا برای خانه خود انتخاب کنید. آنها را در هر اتاق قرار دهید، گلدان های آویزدار را در قفسه ها و گچبری های شومینه بگذارید و از چند گیاه با برگهای بزرگ گوشتی برای گوشه های خالی منزل و یا بر روی میزهای کوچک استفاده کنید. برای جذابیت بیشتر آنها را با برخی از لوازم به رنگ سبز براق مانند این صندلی جذاب که در عکس مشاهده می کنید، یک آویز شیک، یک فرش و یا چند بالشتک با راه های سبز رنگ، ترکیب کنید.

 

۵-آبی نیلی

12 مدل جدید برای طراحی دکوراسیون داخلی در بهار و تابستان امسال
12 مدل جدید برای طراحی دکوراسیون داخلی در بهار و تابستان امسال

 

به عنوان یک متضاد برای سبک رنگ های بستنی، رنگی که مورد استفاده قرار می گیرد آبی نیلی است. اگر نقاشی کامل یک اتاق با این تن از رنگ ها کمی زیاده روی به نظر می رسد، می توانید به راحتی با تعدادی گلدان و یا گل منزل خود را تزیین کنید. شکل های مختلف را از سبک های متفاوت انتخاب کنید، به طوری که برخی را از شیشه های رنگی و بعضی دیگر را از سفال های نقاشی شده انتخاب کنید، مانند نمونه هایی که در تصویر می بینید. برای ایجاد یک منظره جالب از اشیائی با ارتفاع و عرض متفاوت استفاده کنید.

 

۶-سایه های تیره و روشن

12 مدل جدید برای طراحی در بهار و تابستان امسال
12 مدل جدید برای طراحی در بهار و تابستان امسال

 

در این فصل شما قرار است این سبک را در انواع گوناگونی از پارچه تا بالشتک، فرش تا ملافه، و به عنوان یک سبک از نقاشی آبرنگ در لامپ ها، تابلوها و مبلمان ببینید. اگر فکر می کنید به اندازه کافی شجاع نیستید تا دیوار را رنگ کنید، از یک کاغذ دیواری بهره بگیرید. هنگامی که ترکیب رنگ مورد نظر خود را انتخاب کردید، لوازم منزل خود را برای تکمیل رنگ های دیوار با استفاده از ترکیبی از طرح های ساده و طرح دار هماهنگ کنید.

 

۷-طلای درخشان

 

در سال گذشته استفاده از رنگ های فلزی در طراحی دکوراسیون داخلی به کار گرفته شد، امسال طلایی رنگ اصلی است. طلا از نقره ظریف تر است و ظرافت خود را به همراه حسی از شکوه به همراه می آورد. شما رنگ طلایی را در کوبه ها و دستگیره های درب ها، پایه های لامپ ها و قاب عکس ها خواهید دید. در این عکس ما این صندوق، آینه و آویز را در کنار این دیوار تاریک دراماتیک که حسی از کمال را به تصویر می کشد و صندلی آبی براق که یک ترکیب رنگارنگ جسورانه را ساخته است، می ستاییم. سام بلدری، مدیر طراحی در انتشارات Swoon، می گوید: “مبلمان چوب انبه، کار شده با فلز برنج و برگ ‌های طلایی، به طور فزاینده ای مورد توجه و علاقه مشتریان ما قرار گرفته است. لوازم منزل طلایی برای ایجاد یک ظاهر مجلل تر، علاوه بر پیچیدگی، در عین حال ظریف هستند.

 

12 مدل جدید برای طراحی در بهار و تابستان امسال
12 مدل جدید برای طراحی در بهار و تابستان امسال

۸-رنگ های قوی و پر رنگ

12 مدل جدید برای طراحی در بهار و تابستان امسال
12 مدل جدید برای طراحی در بهار و تابستان امسال

“ترکیبی از رنگ های قوی و شاد یکی از سبک های موفق ما در طراحی دکوراسیون داخلی امسال است. سام هود، بنیانگذار و مدیر خلاق Amara توضیح می دهد که ما برای مجموعه آمارا در بهار و تابستان سال ۲۰۱۸،  به شدت بر روی انواع مختلف رنگ های قوی متمرکز شده ایم که هر فضایی را تغییر می دهند و منعکس کننده یک سبک شخصی هستند. در این سبک همه چیز درباره مخلوط کردن رنگ های روشن با هم است. این یک سبک قوی است، اما به راحتی قابل کنترل است اگر شما یک یا دو رنگ اصلی را برای شروع داشته باشید که زمینه ی سایر رنگ های شما باشند. به عنوان مثال، همان طور که در اینجا نشان داده شده است، ملافه آبی و دیوارها خنثی هستند. بالشتک، فرش و پرده ها به همراه لامپ زرد و پنل نارنجی یک ترکیب با نشاط را ایجاد کرده اند. از طرح های مختلف برای عمق دادن به دکور استفاده کنید و از ترکیب کردن الگوها باهم نترسید.

 

۹-استوایی

 

ترکیبی از رنگ های قوی و رنگ طلایی، کلید این سبک شاد هستند. این سبک در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی کاربرد خواهد داشت. برای ایجاد یک ترکیب جدید در این سبک از پارچه های رنگی کتان برای رومیزی و از رنگ های تیره تر برای ظروف استفاده کنید. از کوسن هایی که روی آنها برگ های گرمسیری چاپ شده استفاده کنید تا یک نمای دکوراتیو به فضا اضافه شود. Jakki Pay، مدیر طراحی مد و خانه در House of Fraser، می گوید: “من عاشق چاپ های گرمسیری هستم . واقعا هیچ راه بهتری برای ایجاد روحیه ی تابستانی وجود ندارد. در این فصل گزینه های درخشان و جسورانه ای برای انتخاب وجود دارند. طرح های نخل نیز همیشه محبوب هستند و تیم طراحان دکوراسیون داخلی ما از آن ها برای ایجاد نمونه هایی از نقاشی های انتزاعی فوق العاده، بهره گرفته اند. ترکیبی از رنگ های آبی و صورتی پرانرژی انتخاب کنید و یک بهشت ​​استوایی را در باغچه منزل خود بسازید.

 

۱۰-رنگ های براق

 

این سبک یک مفهوم جدید برای فرش است. ایده آل برای بهار و تابستان، این طیف جدید دارای یک رنگین کمان است که نور را جذب می کند و می تواند با تصاویر پس زمینه و رنگ های تزئینی ترکیب شود. این رنگ زیبای صورتی، رنگی کاملا مناسب برای فصل جدید است و به نظر می رسد با خاکستری و آبی کمرنگ یک ترکیب عالی می سازد. یکی از خریداران در Carpetright می گوید: سبک درخشندگی بهار همچنان ادامه دارد و ثابت می کند که یک سبک تزئینی سازگار است. ترکیبی از رنگ های صورتی، خاکستری و بنفش با پوششی متالیک و براق، احساسی از مدرنیزه با تعادلی عالی بین پیچیدگی و ظرافت، ارائه می دهد.

11- لوستر استیندگلس

انواع طرح های لوستر استیند گلس
انواع طرح های لوستر استیند گلس

یک لوستر زیبای استیندگلس که با نور بازی می کند؛ شبهای تابستان شما را دل انگیز می کند. بی شک سفارش یک لوستر استیندگلس خانه شما را رویایی می کند. این لوسترهای دست ساز پیش بینی می شود یکی از ترند های دکوراسیون داخلی سود.

لوستر استیندگلس

12- گنبد شیشه ای

صنعت شیشه های استیند گلس پاسخی برای تمام نیازهای شما در ساخت گنبد استیند گلس
صنعت شیشه های استیند گلس پاسخی برای تمام نیازهای شما در ساخت گنبد استیند گلس

گنبد شیشه ای با کاربری بسیار زیاد در هر قسمت از خانه های شما می تواند جلوه گر زیبایی نور طبیعی باشد. بهار و تابستان به علت گرمای هوا امکان استفاده از نور طبیعی خیلی ملال آور است. ولی با یک گنبد زیبا هم می توانید نور طبیعی را در خانه داشته باشید هم می توانید از زیبایی خیره کننده رقص نور لذت ببرید.

 

مقالات خواندنی: 

در مورد نصب گنبد شیشه ای استیند گلس بیشتر بدانید

چرا گنبد شیشه ای زیبا و مقرون به صرفه است؟

نصب گنبد شیشه ای استیندگلس برای کلیسا آن را جذاب و متمایز می کند

نصب گنبد شیشه ای استیندگلس در رستوران چه مزایایی دارد؟

نصب گنبد شیشه ای استیندگلس برای خانه شما | بخوانید و بدانید

طرح ها و سبک های متنوع در گنبدهای شیشه ای استیندگلس

گنبد شیشه ای و ترکیب بی نظیر رنگ ها

نصب گنبد استیند گلس

تنوع اندازه در ساخت گنبد شیشه ای استیند گلس

معرفی هنر ساخت گنبد شیشه ای استیند گلس

گنبد استیند گلس وارونه چیست؟ در چه فضاهایی قابل استفاده است؟

تأثیرات روانی و ذهنی گنبد استیندگلس بر مهمانان در فضای لابی

ساخت گنبد استیند گلس

گنبد استیند گلس سفارشی

آیا روشی برای ساخت گنبد استیند گلس سبک وجود دارد؟

اشکال مختلف گنبد شیشه ای استیند گلس

گنبد شیشه ای استیندگلس (طرح های مختلف و ترمیم)

نصب گنبد استیندگلس در آشپزخانه

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته