نصب گنبد شیشه ای استیندگلس برای خانه شما | بخوانید و بدانید

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

نصب استیند گلس در خانه

نصب گنبد شیشه ای استیندگلس برای خانه شما

گنبدهای شیشه ای رنگی یا همان گنبدهای شیشه ای استیند گلس اغلب در سقف هتل ها، رستوران ها، کتابخانه ها و مکان های دیگر نصب می شود و علاوه بر مزیت هایی که دارد زیبایی منحصر به فردی را نیز به این مکان ها می بخشد. با این حال، این گنبدهای شیشه ای درخشان و دراماتیک می تواند به عنوان یک ویژگی معماری زیبا در سقف خانه شما نیز نصب شود. گنبد شیشه ای استیندگلس با طیف وسیعی از مزایا، قابلیت این را دارد که در هر سبک و اندازه از خانه نصب شود.

گنبد شیشه ای استیند گلس برای خانه شما
نصب گنبد شیشه ای استیندگلس برای خانه شما | بخوانید و بدانید

 

مزایای نصب گنبد شیشه ای استیندگلس برای خانه مسکونی

گنبد شیشه ای استیندگلس زیبایی خاصی به خانه شما می بخشد و به مرکز توجه افرادی که به خانه شما می آیند تبدیل می شود. هر یک از مهمانان که به خانه شما می آیند بلافاصله در معرض زیبایی و اثر چشمگیر این گنبدها قرار می گیرند.

گنبد شیشه ای استیند گلس برای خانه شما
نصب گنبد شیشه ای استیندگلس برای خانه شما

منبع نور تولید شده از گنبدهای شیشه ای رنگی خانه را روشن کرده و خلق و خوی هر فضایی را تغییر می دهد. منبع نور می تواند بسته به سبک و اندازه گنبد شما طبیعی یا مصنوعی باشد.

گنبد ها را می توان در فضاهای متعدد استفاده کرد تا اثر روشنایی این مناطق را در طول روز تغییر داد، از جمله یک اتاق خواب یا حمام، کتابخانه، آشپزخانه و یا راه پله. اگر از متخصصین این کار بپرسید شما را راهنمایی خواهند کرد که از کدام طرح و رنگ برای چه مکانی استفاده کنید تا نور آنجا را تحت کنترل خود درآورید.

مثلا اگر در مکانی مانند اتاق مطالعه نور کم یا زیاد است و چشم شما را اذیت می کند با نصب گنبدهای شیشه ای استیندگلس می توانید نور آنجا را تنظیم کنید.

طراحی و نصب گنبد شیشه ای استیندگلس رنگی در خانه

شما مجبور نیستید ساختار خانه خود را فقط برای لذت بردن از گنبد شیشه ای استیندگلس تغییر دهید.

ممکن است فکر کنید که طراحی و نصب یک گنبد شیشه ای استیند گلس برای خانه شما گران تمام می شود و شامل بازسازی و یا هزینه های ساختمانی قابل توجهی است.

بهتر است بدانید گنبدهای شیشه ای بر روی هر نوع مصالح ساختمانی با هر اندازه ای قابل نصب است؛ فقط باید به شرکت های معتبر و متخصص مراجعه کنید تا این کار را برای شما بصورت تخصصی و با حداقل هزینه انجام دهند.

گنبد شیشه ای استیند گلس برای خانه شما
نصب گنبد شیشه ای استیندگلس برای خانه شما

شما می توانید هر طرح و رنگی که مد نظرتان است را به متخصصان ما در شرکت کاژه بدهید تا آن را برایتان نصب کنند البته آنها شما را راهنمایی خواهند کرد که آیا این طرح برای مکانی که مد نظر شما است مناسب است یا نه! ممکن است طرحی که شما می خواهید بصورت سفارشی برایتان انجام شود نور محیط را خراب کند و یا ایرادات دیگری برای نصب در مکان مورد نظر شما داشته باشد.

علاوه بر طرح های سفارشی می توانید کاتالوگ های موجود در شرکت را مشاهده بفرمایید و از میان صدها طرح متنوع، گنبد شیشه ای مورد علاقه و متناسب را برای سقف خانه خود انتخاب کنید.

در گنبدهای شیشه ای استیندگلس می توانید هم از نور طبیعی و هم از نور مصنوعی استفاده کنید. گنبدهای شیشه ای که از نور مصنوعی استفاده می شود را می توان در هر نقطه از سقف خانه ها نصب کرد. ولی گنبدهایی که از نور طبیعی استفاده می کند را باید در مکان هایی نصب کرد که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد.

 

سفارش یک گنبد شیشه ای رنگی برای خانه شما

اگر شما تصمیم دارید که سقف منزل خود را با گنبدهای شیشه ای استیند گلس تزئین کنید و از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم همین الان با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان متخصص شرکت کاژه بهره مند شوید.

گنبد شیشه ای استیند گلس برای خانه شما
نصب گنبد شیشه ای استیندگلس برای خانه شما

 

مقالات خواندنی: 

طرح ها و سبک های متنوع در گنبدهای شیشه ای استیندگلس

گنبد شیشه ای و ترکیب بی نظیر رنگ ها

نصب گنبد استیند گلس

تنوع اندازه در ساخت گنبد شیشه ای استیند گلس

معرفی هنر ساخت گنبد شیشه ای استیند گلس

گنبد استیند گلس وارونه چیست؟ در چه فضاهایی قابل استفاده است؟

تأثیرات روانی و ذهنی گنبد استیندگلس بر مهمانان در فضای لابی

ساخت گنبد استیند گلس

گنبد استیند گلس سفارشی

آیا روشی برای ساخت گنبد استیند گلس سبک وجود دارد؟

اشکال مختلف گنبد شیشه ای استیند گلس

گنبد شیشه ای استیندگلس (طرح های مختلف و ترمیم)

نصب گنبد استیندگلس در آشپزخانه

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته